ABN AMRO hoofdsponsor Retailer of the Year 2013

09 juli 2013 Banken.nl 2 min. leestijd
Profiel
Meer nieuws over

ABN AMRO heeft zich als hoofd- en naamgevend sponsor verbonden aan de Nederlandse editie van ‘Retailer of the Year’ en de elfde editie van ‘Beste winkelketen van Nederland’ 2013. i3 Business Intelligence en Wugly.nl hebben zich aangesloten als subsponsors. In Nederland strijden dit jaar 269 retailers om de publieksprijs ‘Beste Winkelketen van Nederland’. Tot nu toe riepen maar liefst 83 retailers hun klanten op om een beoordeling te geven.

De 27 winnaars van de categorieprijzen zijn op maandag 30 september bekend. Op dinsdag 29 oktober is duidelijk wie van hen de eretitel ‘Beste Winkelketen van Nederland’ 2013 krijgt. Bovendien wordt onthuld welke winkelketen zich een jaar lang ’Beste Retailer’ en ‘Retailmanagementteam’ mag noemen. Dit zijn twee vakprijzen waarbij kandidaten genomineerd worden.

ABN AMRO - Retailer of the year

ABN AMRO nieuwe sponsor

ABN AMRO heeft zich dit jaar voor het eerst als sponsor aan deze jaarlijkse verkiezing verbonden. “Dit sponsorship sluit uitstekend aan bij de strategie van de bank. ABN AMRO heeft lang geïnvesteerd in sectorteams die retailklanten zowel in het grote als het kleine segment optimaal kunnen bedienen. Hierbij is diepgaande kennis van de sector cruciaal om de rol als strategisch partner goed te vervullen”, vertelt Michel Koster, Sector Banker Retail van ABN AMRO. “Op deze manier investeren we in langetermijnrelaties en nauwe samenwerking met onze klanten. De toegevoegde waarde hiervan is dat ABN AMRO in verschillende stadia van de bedrijfsvoering kan anticiperen op ontwikkelingen en nieuwe kansen.” 

Subsponsors i3 Business Intelligence en Wugly.nl

Naast ABN AMRO treden i3 en Wugly op als nieuwe subsponsors van de verkiezing. i3 is specialist in Business Intelligence en werkt voor opdrachtgevers in retail en groothandel, zakelijke dienstverlening en non-profit. Vanwege haar nauwe betrokkenheid met de retailsector heeft i3 ervoor gekozen subsponsor te worden. Datzelfde geldt voor Wugly.nl, dat iedere retailer de mogelijkheid biedt zowel via Wugly.nl als via zijn eigen communicatiemiddelen, zoals website, nieuwsbrief en app, klantervaringen te verzamelen over hun winkel. De geschreven reviews worden gepubliceerd op Wugly en worden automatisch getoond op de website van retailers door middel van een review feed.

De verkiezing ‘Retailer of the Year’ vindt in negen Europese landen plaats en wordt georganiseerd door onderzoeksbureau Q&A Research & Consultancy.