ABN AMRO MeesPierson partner van BNR Vermogen

04 oktober 2013 Banken.nl 1 min. leestijd

ABN AMRO MeesPierson, de private banking tak van ABN AMRO, heeft zich verbonden als partner van het BNR radioprogramma ‘BNR Vermogen’.

Gisteren startte BNR met BNR Vermogen, een programma over de uitdagingen, successen en verantwoordelijkheden van vermogende particulieren. Het programma wordt elke donderdagavond uitgezonden tussen 19.00 en 19.30 uur. René de Monchy verzorgt de presentatie van BNR Vermogen.

ABN AMRO MeesPierson heeft zich voor een periode van 70 weken verbonden aan BNR Vermogen. Daarnaast is ABN AMRO MeesPierson exclusieve adverteerder van het katern Personal Finance, onderdeel van de weekendeditie van Het Financieele Dagblad.

“ABN AMRO MeesPierson wil zich nadrukkelijk positioneren als een relevante, kennisgedreven en alerte private bank die belangrijke ontwikkelingen voor haar klanten weet te duiden. Middels FD en BNR Nieuwsradio kunnen wij onze doelgroep bereiken met de thema’s die voor hen spelen. We beogen met deze langdurige samenwerking de positie van ABN AMRO MeesPierson in dit voor ons belangrijke segment te versterken”, zegt Bastiaan Braams, Marketingdirecteur van ABN AMRO MeesPierson.

Jacques Kuyf, Algemeen Directeur van de FD Mediagroep: “De FD Mediagroep wil haar doelgroepen met de journalistieke merken hoogstaande onafhankelijke producten bieden, die helpen om zowel in het zakelijke als het persoonlijke leven overzicht, inzicht en (voor)uitzicht te bieden. Door de samenwerking met ABN AMRO MeesPierson kunnen wij het thema Vermogen sterker positioneren. Wij zijn trots op deze samenwerking”.