Net als vorig jaar heeft Obvion de Gouden Spreekbuis gewonnen. De uitreiking vond plaats in the Inn Style te Maarssen en werd bezocht door directieleden, marketeers en product- en communicatiemanagers van de grootste hypotheekadvies organisaties in Nederland.
De prijzen zijn een initiatief van marktonderzoekbureau Blauw Research en worden toegekend aan de geldverstrekker die de beste ontwikkeling heeft doorgemaakt in het afgelopen jaar. De nominaties en uiteindelijke winnaar heeft Blauw Research gebaseerd op de resultaten uit het Imago Blauwdruk Hypotheek Distributie 2012 en de scores die werden toegekend door een jury bestaande uit Bas Millenaar (DHA), Theo van Vught (AMWeb) en Bart de Nie (Stichting Erkend Hypotheekadviseurs).
Resultaat van heldere focus
Cynthia Tulp, Manager Marketing, Communicatie en Sales, nam de Gouden Spreekbuis in ontvangst: “We zijn erg blij met deze award. Onze reclamecampagne en onze inzet op service, kwaliteit met heldere producten voor de klant en haar onafhankelijke adviseurs, hebben hun vruchten afgeworpen. Ik wil daarom ook onze onafhankelijke adviseurs bedanken voor het behalen van deze mooie erkenning. Voor de komende jaren ligt onze focus op het bereikbaar maken én houden van wonen, op een voor onze klanten verantwoorde wijze. Dat kunnen we niet alleen, daar hebben we consumenten en adviseurs bij nodig.”