ING behoort met ruim 9 miljoen particuliere en zakelijke rekeninghouders tot de grootste en meest gerenommeerde financiële dienstverleners van Nederland op het gebied van betalen, sparen, lenen, hypotheken en beleggen.
ING is zowel voor particulieren als bedrijven een bank die alles in huis heeft om haar klanten in elke situatie deskundig en professioneel van dienst te zijn. Of het nu gaat om het afsluiten van een hypotheek, de financiering van een familiebedrijf of een complexe financiële constructie voor een multinational. Bankieren op je eigen manier, met hulp van de professionals van deze organisatie, staat voorop.
Een onderscheidende klantervaring
De strategie van ING Bank is erop gericht om een onderscheidende klantervaring te realiseren door onze organisatie te vereenvoudigen en te stroomlijnen. Door te blijven streven naar operationeel uitstekende prestaties en door de prestatiecultuur binnen ons bedrijf te verbeteren werken wij vooruitstrevend en toekomstgericht. We willen voor meer klanten de primaire bank worden, door ons aandeel in particuliere betaalrekeningen te vergroten en met kernproducten zoals kredietverlening en transactiediensten binnen commercial banking. Marktleiders zijn onze bedrijfsonderdelen in de Benelux, waar we leidende posities innemen in zowel retail- als zakelijk bankieren.
ING gelooft dat mensen die hun eigen toekomst en van hun naasten willen verbeteren zorgen voor duurzame vooruitgang. Wij willen mensen en organisaties in staat stellen om hun eigen ideeën voor een betere toekomst te realiseren, hoe groot of klein deze ook zijn.
Ons doel is: Mensen in staat stellen zowel zakelijk als privé steeds een stap voorop te lopen.