Cognito is opnieuw uitgeroepen tot Agency of the Year bij de Corporate & Financial Communications Awards. Het PR- en marketing-adviesbureau wist de prestigieuze prijs ook al in 2022 in de wacht te slepen.
De Corporate & Financial Communications Awards, uitgereikt door Communicate Magazine, beloont jaarlijks uitmuntende prestaties, leiderschap, creativiteit en impact in het corporate-communicatiedomein.
Het programma van dit jaar stond in het teken van het groeiende belang van diverse stakeholders, die ongekende toegang hebben tot bedrijfsinformatie en daarmee grote invloed uitoefenen op het merk, de strategie en de positie van een bedrijf.
Cognito zou zich deze editie met name onderscheiden vanwege zijn innovatie aanpak. Zo wijst de jury naar de lancering van CognitoGPT, een AI-tool die de betrokkenheid van klanten verbetert via strategische discussies over de impact van AI op communicatie.
Ook laat Cognito volgens de jury een sterke performance zien in de duurzaamheidssector, waar het bedrijf belangrijke opdrachten heeft binnengehaald van organisaties zoals Xpansiv en het Voluntary Carbon Markets Integrity Initiative.
“We zijn blij en dankbaar met ons team van getalenteerde collega's”, stipt Richard Neve namens Cognito Amsterdam & Cognito Düsseldorf aan. “Het is onze missie om betekenisvolle impact te leveren met een goede dosis creativiteit.”
“Deze Award inspireert ons om deze missie wereldwijd uit te dragen, de juiste doelgroepen te bereiken en ons te blijven inzetten voor de reputaties van onze klanten. Zoals uit ons laatste surveyrapport ‘Reputations Matter in a Volatile World,’ blijkt, is een sterke reputatie van vitaal belang – en essentieel voor zakelijk succes”, aldus Neve.