Praktijkoplossingen voor vroegsignalering, klantbenadering en inrichting van uw beheerprocessen
Schulden voorkomen in plaats van achteraf oplossen. Dit streven staat centraal tijdens de 2e editie van de conferentie Actief, Preventief en Bijzonder Beheer.
In 2 dagen krijgt u praktijkoplossingen voor vroegsignalering, klantbenadering en inrichting van uw beheerprocessen. Al vanaf de aanvraag! Kom naar de conferentie en hoor hoe u een succesvolle transitie van Bijzonder naar Preventief en Actief Beheer realiseert.
Maak de transitie van Bijzonder naar Preventief en Actief Beheer:
- Actief beheer van AAHG: risico’s en kansen van het proactief benaderen van uw klant
- Preventieve middelen van ING om achterstanden van klanten te voorkomen
- Visie NHG: klantbehoud door nieuwe oplossingen voor uw hypotheekklant
- Onderzoeksresultaten van de exclusieve benchmark van Purpose Management Consulting
- Pas uw Bijzonder Beheer aanpak aan op het gedrag en de motivatie van uw klant
- Ontplooi nieuwe initiatieven voor samenwerking tussen o.a. banken, adviseurs en de NHG
Leer van onder andere de volgende experts:
- Nadja Jungmann, Hogeschool Utrecht – Hoe onderscheidt u “niet willen” en “niet kunnen” van een klant?
- Dylan Dresens en Danny Rollof, NHG – Wat is de visie van de NHG?
- Wolter Karssenberg, Social Force – Beperkingen en mogelijkheden van de WBP
- Ewald Engelen, UvA – Een macro-economische blik op de schuldenproblematiek
Inclusief buitenlandse praktijkervaringen
Profiteer van buitenlandse praktijkervaringen van o.a. Bankinter (Spanje) & Fitch Ratings (Engeland).