Virtual Affairs maakt bestuurswijziging bekend

26 november 2014 Banken.nl 2 min. leestijd

Voormalig commercieel directeur Robin Peters start per direct als CEO van Virtual Affairs. Hij volgt Sijbrand Tieleman op die zich als directeur business development richt op het ontwikkelen van nieuwe proposities en het verder in de markt zetten van hun software producten. Virtual Affairs is een services- en softwarebedrijf dat gespecialiseerd is in het vernieuwen van digitale kanalen voor banken en verzekeraars

Door de wijzigingen in de directie zit iedereen beter op zijn plaats, aldus Virtual Affairs Peters: “In de nieuwe rolverdeling kan Sijbrand zich volledig richten op het ontwikkelen van nieuwe proposities en het verder in de markt zetten van onze software producten BankingRight en InsuranceRight. Ikzelf ben verantwoordelijk voor het dagelijks managen van het bedrijf en de autonome groei van onze business in onze Nederlandse kernmarkt.”

We are Virtual Affairs

Succes in binnen- en buitenland
Naast een aantal grote nieuwe klanten in Nederland, waaronder Achmea, heeft Virtual Affairs ook de eerste belangrijke stappen naar het buitenland gezet. Onlangs werd bekend dat een Zwitserse bank in zee gaat met de Nederlandse aanbieder van specifieke softwareoplossingen voor financiële instellingen. De bank gaat de komende jaren gebruik maken van door Virtual Affairs ontwikkelde software. Tieleman: ”De markt heeft duidelijk meer behoefte aan een productmatige benadering, waarbij standaard software de basis vormt voor de oplossingen die wij voor onze klanten maken. Dankzij onze BankingRight en InsuranceRight software kunnen wij de nationale en internationale markt optimaal van dienst zijn.”

Over Virtual Affairs
Virtual Affairs is een services- en softwarebedrijf dat gespecialiseerd is in het vernieuwen van digitale kanalen voor banken en verzekeraars. Al meer dan 17 jaar levert Virtual Affairs vernieuwende online oplossingen waarbij de klant altijd centraal staat. Virtual Affairs helpt klanten bij het vinden en/of opzetten van een nieuw verkoop- of servicekanaal, het toegankelijk maken van complexe informatie en het verbeteren van bedrijfsprocessen. Hiermee helpt Virtual Affairs banken en verzekeraars om daadwerkelijk het verschil te maken. Niet alleen in meer omzet en minder kosten, maar ook in klanttevredenheid en onderscheidende merkbeleving.