Intern Accountmanager Grootzakelijk Metropoolregio Amsterdam

Jij & jouw functie
Als Intern Accountmanager draag je bij door het realiseren van een hoge klanttevredenheid. Je bent het aanspreekpunt voor de Grootzakelijke klanten van Rabobank. Je inventariseert, adviseert, leidt door of handelt klantvragen zelfstandig af op het gebied van (inter-)nationaal betalingsverkeer. Daarnaast heeft de Klantsupport Specialist een regierol in de commerciële klantprocessen van de klantdoelgroepen Grootzakelijk en Food&Agri en draagt bij aan een positieve klantbeleving.

Een verantwoordelijkheid met impact, die je vormgeeft met een flexibele houding en uitstekende communicatievaardigheden, om zo een bijdrage te leveren aan een goede bereikbaarheid en excellente klantbediening voor deze klanten.

Prettig samenwerken

  • binnen het team Klant Support
  • samen met 16 directe collega’s
  • 32 tot 36 uur per week

Plezier & werk

‘Kennis delen en leren van elkaar om zo onze klanten nog beter te kunnen bedienen. In ons enthousiaste team is samenwerken en team-spirit erg belangrijk. Hierdoor zorgen wij dat wij onze kennis iedere dag weer verbreden en onze klanten op de juiste manier bediend worden. Dit geeft plezier in het werk!’

Jolanda Tange, Klantsupportspecialist

Een gemiddelde werkdag

Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-dolijst staat? Je hebt de regie op meerdere commerciele processen en klantvragen. Denk bijvoorbeeld aan het het telefonisch beantwoorden van een vraag van een klant over zijn internetbankieren of je stuurt een klant een verzoek om zijn overeenkomsten getekend te retourneren. Daarnaast werk je mee aan diverse werkzaamheden in het team zoals het openen of afsluiten van betaalrekeningen, de inrichting van het internetbankieren, het verstrekken van een incassocontract of het opmaken van volmachten voor de klant. Dagelijks is er afstemming met collega’s over de werkvoorraad en samen bepaal je jouw to-do lijst.  

Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Klant Support. 

 ‘Klantsupport is het kloppend hart van de Grootzakelijke klantbediening. Je bent de spil tussen de klant en de accountmanager en hebt de regie op verschillende klantvragen in een geweldig werkgebied. Je werkt in een Klantteam samen met AM GZ. Je komt terecht in een bevlogen team, waar je jezelf kan zijn en werkplezier heel belangrijk is. Houd je van een uitdaging en verantwoordelijkheid, dan is deze functie iets voor jou!’

Edith Blom-te Sligte, Teamlead Klantsupport. 

Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het ondersteunen van de klantvragen over betalingsverkeer in de Grootzakelijke klantportefeuilles. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 betrokken team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen. 

Jij & jouw talent

  • Een afgeronde mbo opleiding niveau 4 of een hbo-diploma.
  • Kennis en inzicht in financiële dienstverlening en basisproducten voor grootzakelijke klanten.
    Kennis en inzicht in actuele wet- en regelgeving.
  • Kennis en ervaring met (inter-) nationaal betalingsverkeer. 
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Samenwerken
  • Veranderkracht

Dit bieden we jou  

  • Van € 2.716,- tot € 3.880,- bruto per maand (schaal 6) 
  • Een dertiende maand en vakantiegeld 
  • Een Employee Benefit Budget (10% van je maandinkomen). Hoe jij dit budget inzet, is aan jou. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, een extra storting in je pensioen of zelfs het maandelijks laten uitbetalen van dit budget

Dit is een selectie van de arbeidsvoorwaarden voor een Intern Accountmanager Grootzakelijk op basis van een 36-urige werkweek. Alle arbeidsvoorwaarden vind je op rabobank.jobs/nl/arbeidsvoorwaarden. 

Jij & het sollicitatieproces

Ben je enthousiast geworden? Dan ontvangen we graag jouw reactie op deze vacature van Intern Accountmanager Grootzakelijk bij Rabobank Metropoolregio Amsterdam. De sluitingsdatum van deze vacature is 28 april 2024.

Heb je nog vragen?

Vragen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Edith Blom-te Sligte, Teamlead Intern Accountmanagers Grootzakelijk, via 06-15326949

Vragen over het werken bij Rabobank en de procedure? Dan kun je contact opnemen met Bertine van Rijssen, Recruiter, via Bertine.van.rijssen@rabobank.nl

Verder vind je dit misschien fijn om te weten: 

  • Gesprekken vinden plaats fysiek op een van onze kantoren of via een videocall. 
  • De antwoorden op veelgestelde vragen vind je op rabobank.jobs/nl/veelgestelde-vragen. 
  • Een beoordeling van de betrouwbaarheid behoort tot de procedure.  
  • We respecteren jouw privacy.  
  • #LI-BV1

Stage informatie

Organisatie: Rabobank

Locatie: Amsterdam

Opleidingsniveau:

Periode:

Type:

Vergoeding:

Solliciteren

Meer stages