Ga jij het verschil maken bij het eerste contactmoment van onze zakelijke klanten op het gebied van verzekeren? Dan ben jij hét aanspreekpunt die wij zoeken!
Jij & jouw functie
Jouw manier voor het achterhalen van de klantbehoefte voor onze zakelijke verzekeringsadvies klanten. Dit maakt jou uniek. Jij weet als geen ander goed door te vragen en een volledige klantinventarisatie uit te voeren. Jij biedt de klant hierdoor de best passende verzekeringsoplossing die er is. Dit doe je samen met het team van intern Verzekeringsadviseurs. Je bent in staat om je werk zowel digitaal als fysiek uit te voeren en je kan onze klanten ook optimaal online bedienen.
Boek resultaten
- Tevreden klanten;
- Goede verbinder tussen klanten en andere verzekeringsadviseurs;
- Positieve houding/gedrag dat bijdraagt aan het beter maken van het team.
Feiten & cijfers
- 32-36 uur per week
- Team van 18 diverse collega’s
Top 3 verantwoordelijkheden
- Inventariseren van de klantbehoefte en bemiddeling in de verzekeringsoplossingen voor de klant.
- Informeren en adviseren over onze zakelijke verzekeringsproducten aan onze klantgroepen.
- Groeien van het bestaande team door jouw proactieve houding, commerciële blik en zelfstandigheid.
Binnen het team verzekeringsdesk ben jij verantwoordelijk voor de inkomende klantvragen (telefonisch, mail, videobellen en chat). Je bent hiermee het eerste aanspreekpunt voor onze zakelijke verzekeringsklanten. Je bent in staat om commerciële mogelijkheden te herkennen en te benutten. Daarnaast pas je jouw kennis en vaardigheden toe voor onze klanten en collega’s. In samenwerking signaleer je verbetermogelijkheden en deel je deze met het team/organisatie.
Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Risicospecialisten.
‘‘Als Verzekeringsadviseur ben ik dagelijks in gesprek met verschillende klanten om ze te kunnen voorzien in hun behoeften van zakelijke verzekeringen. Samen met een enthousiast en warm team zorgen we ervoor dat de verzekerbare risico’s voor een onderneming goed geregeld zijn. Samen sparren om zodoende de klant op de juiste manier te bedienen geeft mij veel energie in mijn werkzaamheden!
‘Manouk van der Sterren, Intern Verzekeringsadviseur Zakelijk Verzekeren
De medewerkers van de afdeling Verzekeren stellen het korte- en lange termijn van klantbelang centraal door passende verzekeringen te adviseren en te verkopen. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 resultaatgericht team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.
Jij & jouw talent
- HBO werk- en denkniveau
- In het bezit van Wft Basis en Wft Schade Particulier. De Wft Schade Zakelijk en Wft inkomen, of de bereidheid deze laatste twee binnen korte tijd te behalen
- Vakinhoudelijke ervaring met zakelijke schade en inkomensverzekeringen is een pré
- Focus op de klant
- Sterk in het aanvoelen van de behoeften
- Stimuleren van samenwerking
Dit bieden we jou
- tot € 3.880,02 bruto per maand (schaal 6)
- extra budget van 10% van jouw bruto maandsalaris dat je kan besteden zoals jij wilt. Koop extra vakantiedagen, stort extra geld in je pensioen of laat het budget deels uitbetalen
- een 13e maand en vakantiegeld.
Dit is een selectie van de arbeidsvoorwaarden voor een Intern Verzekeringsadviseur Zakelijk Verzekeren op basis van een 36-urige werkweek. Deze vacature is voor minimaal 32 uur per week. Alle arbeidsvoorwaarden vind je op rabobank.jobs/nl/
arbeidsvoorwaarden.
Jij & het sollicitatieproces
- Bij inhoudelijke vragen over deze functie: Seref Koca, Sales Manager Verzekeren via Seref.Koca@rabobank.nl
- Vragen over het werken bij Rabobank en de procedure? Fija Kraaij, recruiter via Fija.Kraaij@rabobank.nl
- Gesprekken vinden plaats via een videocall of fysiek op kantoor.
- De antwoorden op veelgestelde vragen vind je op rabobank.jobs/nl/veelgestelde-vragen.
- Een beoordeling van de betrouwbaarheid behoort tot de procedure.
- We respecteren jouw privacy.
#LI-FK1
Stage informatie
Organisatie: Rabobank
Locatie: Den Haag
Opleidingsniveau:
Periode:
Type:
Vergoeding: