De Kantoormanager is eindverantwoordelijk voor een bankkantoor. Dit houdt in dat de Kantoormanager zorgt voor goede teamprestaties en financiële resultaten van het bankkantoor. Naast deze eindverantwoordelijkheid ondersteunt en coacht de Kantoormanager de Service medewerkers, de Adviseurs Particulieren en de Relatiemanager Bedrijven/MKB. De Kantoormanager levert ook een actieve bijdrage op de werkvloer door klanten te adviseren of in contact te brengen met de juiste adviseur. Afhankelijk van de grootte van het bankkantoor zal de Kantoormanager in meer of mindere mate meedraaien op de werkvloer.
Profiel Kantoormanager
De Kantoormanager krijgt energie van het motiveren en laten excelleren van een team. In zijn of haar handelen verliest de Kantoormanager het klantbelang nooit uit het oog.
- Afgeronde HBO opleiding
- Aantoonbare ervaring met het effectief aansturen en coachen van teams
- Kennis van particuliere en zakelijke bankproducten
- Klantgericht
- Resultaatgericht
- Hands-on mentaliteit
De functie Kantoormanager vind je bij de Retail banken met een eigen kantorennet.