Bladeren

Service medewerker

De Service medewerker, ook wel kas-/balie medewerker genoemd, is de gastheer of gastvrouw van het bankkantoor. De Service medewerker ontvangt binnenkomende klanten, ondersteunt bij het gebruik van geldautomaten, verricht kashandelingen, verkoopt standaard bankproducten en adviseert klanten met eenvoudige adviesvragen. Hierbij kun je denken aan het openen van betaal- en spaarrekeningen, het opnemen van contant geld, vragen over betaalachterstanden etc..

De Service medewerker inventariseert de wensen en behoefte van klanten om iedere klant tevreden de deur uit te laten gaan. Je zorgt samen met de Adviseurs Particulieren voor een maximale klantbediening.

Doordat men steeds meer gebruik maakt van internetbankieren, geldautomaten en stortautomaten is de focus van de werkzaamheden van de kas-/baliemedewerker verschoven van kashandelingen naar klantbedieningen in de breedste zin van het woord.

Profiel Service medewerker

  • Minimaal een MBO diploma niveau 4
  • Commerciële werkervaring
  • Een WFT diploma is een pré
  • Representativiteit, een echte gastheer of gastvrouw
  • Grote drijfveer om mensen te helpen
  • Teamplayer
  • Bereidheid om op koopavonden en op zaterdag te werken

De functie Service medewerker vind je bij de Retail banken met een eigen kantorennet.

Klik hier voor vacatures Service medewerker