Private Bank Julius Baer sponsor Lymph&Co duathlon

10 maart 2015 Banken.nl 1 min. leestijd

Private bank Julius Baer is sponsor geworden van Lymph&Co’s De Hollandse 100. Tijdens dit sportevent schaatsen en fietsen deelnemers om geld op te halen en bewustzijn te creëren voor lymfklierkanker. Het evenement haalde uiteindelijk bijna €214.000 op, ruim boven de ten doel gestelde €125.000.

De Hollandse 100
De Hollandse 100 is een duathlon bestaande uit 10km schaatsen en 90km fietsen. Afgelopen zondag 8 maart vond de eerste editie van het evenement plaats bij Flevonice, een ijs-pretpark in Biddinghuizen. Het evenement wordt georganiseerd door Lymph&Co, een fonds dat geld inzamelt voor “grensverleggend” onderzoek naar lymfklierkanker.

Julius Baer sponsor
Julius Baer vond het geen lastige keuze om het unieke evenement te steunen. “Wij zijn verheugd dat wij ons kunnen verbinden aan dit fonds en dit bijzondere, oer-Hollandse event. Dit weerspiegelt perfect onze waarden: zorg, passie en uitmuntendheid,” zegt Antoine Geven, verantwoordelijk voor de Nederlandse markt binnen Julius Baer. “Mede door de toewijding en het enthousiasme van de organisatie van Lymph&Co was de beslissing snel gemaakt.”  

Bernhard van Oranje, oprichter van Lymph&Co, vertelde “enthousiast” te zijn over de sponsoring: “Dat Julius Baer ons initiatief wil ondersteunen is voor ons van grote waarde. Door deze overeenkomst kunnen wij een nog groter succes maken van De Hollandse 100. Ik ben ervan overtuigd dat deze samenwerking mooie resultaten gaat boeken.”