Trainee Business Consultant

Organisatie
Locatie
Amsterdam
Opleidingsniveau
WO
Vakgebieden
Dit traineeship is niet meer vacant.

In het kort

Wil jij met je werk impact maken op de organisatie? En wil jij je carrière starten met veel verantwoordelijkheid en een uitgebreid persoonlijk ontwikkelingsprogramma? Als trainee verbeter je de bank van binnenuit. Je krijgt veel vrijheid en aandacht om te groeien. Doe je mee?

Je werk

Als Business Consultant ben je samen met je team verantwoordelijk voor de interne organisatie. Je draagt bij aan de veranderingen die we doorvoeren voor onze klanten en/of collega’s. Je helpt ons in de transformatie naar een persoonlijke bank in een digitale tijd. Je loopt voorop in digitalisering en ziet kansen om processen te verbeteren. We waarderen jouw mening en we geven je veel ruimte en vertrouwen om zelf initiatieven te nemen. Door je betrokkenheid doe je al snel project- en consultancy ervaring op en leer je op strategisch niveau meedenken. Tijdens je werk zorg je ervoor dat je zichtbaar en benaderbaar bent voor onze collega’s.

Werkomgeving

Je werkt voor de client unit Personal & Business banking. Binnen deze unit bedienen we particuliere- en MKB-relaties. Je team bestaat uit vrouwen en mannen met verschillende rollen. Daarbij werk je veel samen met collega’s die producten ontwikkelen of direct klantcontact hebben. Zo bedienen we onze klant op de best mogelijke manier.

Je team heeft een drukke periode achter de rug. Er is nog veel werk te doen, maar we hebben ook veel zin om met elkaar mooie successen te behalen. Tijdens het werk is er een informele sfeer en we vinden het fijn om op een positieve manier met elkaar te werken.

Traineeship

Tijdens het traineeship ontdek je in 18 maanden wat werken bij de bank jou kan bieden. We leiden je op voor je eerste functie en geven je de ruimte om een stevige basis te ontwikkelen voor je verdere loopbaan. Dit doen wij door het bieden van verschillende elementen in het traineeship zoals masterclasses, rotaties en opdrachten. Zo bouw je binnen no-time een netwerk op en leer je de bank nog beter kennen.
Je werkt actief aan het vergroten van je vakinhoudelijke kennis en volgt een opleidingsprogramma zodat jij optimaal je werk kan doen. Aanvullend bieden we je de unieke kans om het Boost Your Growth-programma van The School of Life te volgen, waar je aan de slag gaat met het ontwikkelen van jouw persoonlijk leiderschap. Door middel van opdrachten krijg je inzicht in jezelf als professional. Zo ontdek je hoe jouw talent het best tot zijn recht komt. Natuurlijk staan je manager, naaste collega’s en mentor voor je klaar om jou te begeleiden en te coachen.

Je profiel

Onze ideale Business Consultant krijgt anderen mee in het doorvoeren en implementeren van verandering. Je signaleert snel wat wij kunnen betekenen voor de klant en je bent voorloper in de overgang naar digitalisering en duurzaamheid. Door jouw basiskennis van klantbehoeften, management informatie en veranderingsprocessen maak jij je de werkzaamheden snel eigen en neem je graag initiatief. Je kunt goed zelfstandig werken en krijgt tegelijkertijd energie van opereren in een team. Jouw teamgenoten kunnen altijd op jouw bijdrage vertrouwen.
Verder herken jij je in de volgende punten:

• Een recent afgeronde hbo- of wo-opleiding afgerond bijvoorbeeld Economie, Bedrijfskunde, Sustainability, Rechten of Finance
• Maximaal 2 jaar werkervaring
• Je voelt je aangesproken door strategie en purpose van de bank, in het bijzonder duurzaamheid
• Je vindt het makkelijk om contact te maken met andere mensen
• Goede beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift.
Uiteraard hoef jij niet direct over elke vaardigheid uit het beschreven profiel te beschikken. Juist de potentie om vaardigheden te ontwikkelen is wat jouw talent zichtbaar maakt tijdens het programma.

Wij bieden

We bieden je een uitdagende baan waarin je veelt kunt leren. In het traineeship bieden we veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Hier draagt ook de groep trainees met wie je het programma volgt in bij. Je krijgt toffe workshops en events aangeboden in het programma. Je hebt bij ons de keuze om thuis of op kantoor te werken met goede faciliteiten. We helpen je om fit & vitaal te blijven met ons eigen MyWellbeing aanbod.

Verder:
• Een 36-urige werkweek met een marktconform salaris
• Een aanvullend benefit budget van 11%, waarmee je flexibel arbeidsvoorwaarden kunt kopen
• Een OV-jaarabonnement en een goede pensioenregeling.

Interesse?

Reageer direct op deze vacature. Wij maken graag kennis met je! Bij de terugkoppeling op jouw cv en motivatiebrief hoor je of we je uitnodigen voor de volgende ronde van het selectieproces: het online assessment. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Wouter van Kouwen via wouter.van.kouwen@nl.abnamro.com.

Gelijke kansen voor iedereen

Het succes van onze organisatie staat of valt met de kwaliteit van onze mensen en de ideeen die zij hebben. Echt verrassende inzichten en innovatieve oplossingen voor onze klanten ontstaan door een samenspel van culturen, kennis en ervaring. Daarom is diversiteit voor onze organisatie ontzettend belangrijk. Om ervoor te zorgen dat alle collega's binnen ABN AMRO hun kwaliteiten kunnen ontplooien, stimuleren we een inclusieve cultuur waarin iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt.

Disclaimer externe recruitmentbureaus

Externe recruitmentbureaus dienen een overeenkomst met ABN AMRO BANK N.V. te hebben getekend, uitgegeven door een Talent Acquisition Specialist, om CV's te mogen indienen. Daarbij mag alleen een CV worden ingediend wanneer het bureau is uitgenodigd door een Talent Acquisition Specialist om mee te zoeken naar geschikte kandidaten. Alle ongevraagde CV's die buiten deze voorwaarden worden aangeboden zullen als eigendom van ABN AMRO BANK N.V. worden beschouwd. ABN AMRO BANK N.V. is hierbij geen plaatsingskosten verschuldigd.

Lees meer

Traineeship informatie

Organisatie: ABN AMRO

Locatie: Amsterdam

Opleidingsniveau: WO

Arbeidsvoorwaarden:

Meer traineeships