Trainee Business Banker Medical (Randstad)

Organisatie
Locatie
Amsterdam
Opleidingsniveau
WO
Dit traineeship is niet meer vacant.

In het kort

Vind jij het leuk medische ondernemers en specialisten te helpen hun dromen te verwezenlijken en bij te dragen aan een duurzamere wereld? En wil jij een vliegende carrièrestart maken met verantwoordelijkheid en een verdiepend persoonlijk ontwikkelingsprogramma? Start dan nu als trainee Medical Business banker!

Je werk

Als Medical Business banker ben je verantwoordelijk voor het advies richting onze klant. Je draagt zorg voor het resultaat van deze klantgroep en jouw eigen portefeuille. Balans tussen klanttevredenheid, volumes, rendement en risicobeheersing vind je belangrijk. Je vergroot de loyaliteit van bestaande klanten en verwijst klanten door waar nodig. Je bent verantwoordelijk voor +/- 300 klantrelaties.

Je spreekt klanten op kantoor of via beeldbankieren. Klanten ervaren hierdoor persoonlijk en deskundig advies van specialisten die kennis hebben van hun vakgebied. Je hebt zoekt contact met intermediairs. Dit is onze voornaamste bron voor acquisitie.

Traineeship

Tijdens het traineeship ontdek je in 18 maanden wat werken bij de bank jou kan bieden. We leiden je op voor je eerste functie en geven je de ruimte om een stevige basis te ontwikkelen voor je verdere loopbaan. Dit doen wij door het bieden van verschillende elementen in het traineeship zoals masterclasses, rotaties en opdrachten. Zo bouw je binnen no-time een netwerk op en leer je de bank nog beter kennen.

Je werkt actief aan het vergroten van je vakinhoudelijke kennis en volgt een opleidingsprogramma zodat jij optimaal je werk kan doen. Aanvullend bieden we je de unieke kans om het Boost Your Growth-programma van The School of Life te volgen, waar je aan de slag gaat met het ontwikkelen van jouw persoonlijk leiderschap. Door middel van opdrachten krijg je inzicht in jezelf als professional. Zo ontdek je hoe jouw talent het best tot zijn recht komt. Natuurlijk staan je manager, naaste collega’s en mentor voor je klaar om jou te begeleiden en te coachen.

Je profiel

Je bent klantgericht en een actieve netwerker. Het is voor jou geen probleem om klanten ook digitaal in gesprek te gaan en neemt je klanten hier ook in mee.

· Je hebt recent een hbo- of wo-opleiding afgerond, bij voorkeur Economie, Bedrijfskunde, Sustainability, Rechten of Finance
· Je hebt maximaal twee jaar werkervaring
· Je hebt een actieve houding en kan goed reflecteren
· Je bent klantgericht en beschikt je over een commerciële instelling
· Een goede beheersing van de Nederlandse taal vereist (i.v.m. het schrijven van kredietvoorstellen en het klantcontact).

Wij bieden

We bieden je een uitdagende baan waarin je veelt kunt leren. In het traineeship bieden we veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Hier draagt ook de groep trainees met wie je het programma volgt in bij. Verder krijg je toffe workshops en events aangeboden in het programma. Je hebt bij ons de keuze om thuis of op kantoor te werken met goede faciliteiten. We helpen je om fit & vitaal te blijven met ons eigen MyWellbeing aanbod.

Verder:
• Een 36-urige werkweek met een marktconform salaris
• Een aanvullend benefit budget van 11%, waarmee je flexibel arbeidsvoorwaarden kunt kopen
• Een OV-jaarabonnement en een goede pensioenregeling.

Werkomgeving

De afdeling bediend 1e en 2e lijns medici, maar ook professionals als advocaten, notarissen en sporters. De afdeling is georganiseerd op basis van clusters. In deze clusters wordt kennis, expertise en complexiteit gebundeld. Je team heeft een drukke periode achter de rug. Er is nog veel werk te doen, maar we hebben ook veel zin om met elkaar mooie successen te behalen!

Interesse?

Reageer direct op deze vacature. Wij maken graag kennis met je! Bij de terugkoppeling op jouw cv en motivatiebrief hoor je of we je uitnodigen voor de volgende ronde van het selectieproces: het online assessment. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Wouter van Kouwen via wouter.van.kouwen@nl.abnamro.com

Gelijke kansen voor iedereen

Het succes van onze organisatie staat of valt met de kwaliteit van onze mensen en de ideeen die zij hebben. Echt verrassende inzichten en innovatieve oplossingen voor onze klanten ontstaan door een samenspel van culturen, kennis en ervaring. Daarom is diversiteit voor onze organisatie ontzettend belangrijk. Om ervoor te zorgen dat alle collega's binnen ABN AMRO hun kwaliteiten kunnen ontplooien, stimuleren we een inclusieve cultuur waarin iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt.

Disclaimer externe recruitmentbureaus

Externe recruitmentbureaus dienen een overeenkomst met ABN AMRO BANK N.V. te hebben getekend, uitgegeven door een Talent Acquisition Specialist, om CV's te mogen indienen. Daarbij mag alleen een CV worden ingediend wanneer het bureau is uitgenodigd door een Talent Acquisition Specialist om mee te zoeken naar geschikte kandidaten. Alle ongevraagde CV's die buiten deze voorwaarden worden aangeboden zullen als eigendom van ABN AMRO BANK N.V. worden beschouwd. ABN AMRO BANK N.V. is hierbij geen plaatsingskosten verschuldigd.

Lees meer

Traineeship informatie

Organisatie: ABN AMRO

Locatie: Amsterdam

Opleidingsniveau: WO

Arbeidsvoorwaarden:

Meer traineeships