ASN Bank richt zich met nieuwe campagne op starters op de woningmarkt
ASN Bank heeft een campagne gelanceerd die zich specifiek richt op starters op de woningmarkt.
In de campagne ‘Breng jouw toekomstdromen dichterbij met een hypotheek van ASN Bank’ brengt de duurzame bank twee onderwerpen onder de aandacht die voor veel starters relevant zijn: het verbouwen en verduurzamen van een woning en de mogelijkheid om een hypotheek af te sluiten met een studieschuld.
Daarbij legt ASN Bank uit dat het met haar hypotheekproduct mogelijk is om een huis te verduurzamen tegen een lagere rente. Daarnaast benadrukt de bank dat studenten en afgestudeerden – ook met een studieschuld – die dromen van een ‘grote‑mensenhuis’ welkom zijn voor een hypotheekgesprek.
“We zetten ons in om betaalbaar en duurzaam wonen mogelijk te maken”, stipt Angela Eijlander (Chief Marketing & Sales Officer bij ASN Bank) aan. “En dat is best een uitdaging. We denken daarom graag mee met starters om hen op weg te helpen bij het waarmaken van hun toekomstdromen. Iedereen is welkom in een van onze kantoren voor een persoonlijk gesprek en advies.”
Vervolg
ASN Bank startte in juli met haar nieuwe merkcampagne, toen de bank de naamsverandering van De Volksbank doorvoerde. Die campagne was gericht op het laden van het merk ASN Bank als een toekomstgerichte bank voor iedereen.
De nieuwe wooncampagne markeert volgens de bank de volgende stap in dat proces: het laten zien hoe ASN Bank invulling geeft aan haar merkbelofte.

