Obvion zet in op bestaande klanten en ontzorgen
Vandaag wordt voor het eerst de nieuwe tv-commercial van Obvion uitgezonden: “Bestaande klanten hebben een streepje voor”. De commercial is onderdeel van de campagne Hypotheken met een geweten, die Obvion in het najaar van 2011 startte.
In de commercial claimt Obvion dat je voor bestaande klanten net zo hard moet werken als voor nieuwe. Door in gesprek te gaan met klanten kunnen we oplossingen bieden, waarmee klanten ervoor kunnen zorgen, dat hun hypotheek de beste blijft. We zijn dol op nieuwe klanten, maar houden nog meer van ze als ze al klant zijn.
Cynthia Tulp, Manager Marketing, Communicatie en Sales: “Meerdere onafhankelijke onderzoeken van MoneyView onderstrepen al jaren op rij de kwaliteit van onze hypotheken. Recent nog is onze annuïteitenhypotheek door onafhankelijk onderzoeksbureau MoneyView uitgeroepen tot de beste van Nederland. We vinden het belangrijk dat klanten weten waar ze aan toe zijn en niet voor verrassingen achteraf komen te staan. Daarom werken wij met onafhankelijke, streng geselecteerde adviseurs. Die ons ook vergelijken met andere aanbieders. Zodat ze een hypotheek adviseren die goed aansluit bij de situatie van de klant. Immers, het beste advies is een onafhankelijk advies, ook als klanten al een hypotheek hebben. Ons doel is consumenten lekker te laten wonen, ook als het even tegen zit. Zij kunnen rekenen op ontzorgende diensten, waarmee wij hulp bieden bij betalingsproblemen.