Obvion introduceert online platform voor haar klanten
Obvion heeft voor haar klanten een online platform geïntroduceerd. MijnObvion is een beveiligde persoonlijke pagina voor klanten waarop ze hun hypotheekgegevens kunnen bekijken en wijzigen. Met deze dienst geeft Obvion haar klanten 24 uur per dag online inzicht in hun hypotheek en de mogelijkheid om een aantal zaken zelf te kunnen regelen.
Online en direct inzicht in de hypotheek
In MijnObvion kunnen klanten hun persoonlijke gegevens ophalen en inzien, rekenen met deze gegevens en een eventuele extra aflossing rechtstreeks online met Obvion regelen. Als er behoefte is aan advies, wordt altijd doorverwezen naar de adviseur. Obvion start nu met de mogelijkheid extra aflossen online te regelen. Later dit jaar wordt MijnObvion uitgebreid met nieuwe rekenhulpen waarmee klanten zelf nog meer verschillende situaties kunnen schetsen. Uiteindelijk zal MijnObvion uitgroeien tot het interactieplatform van Obvion met de klant.
Antwoord op vraag uit de markt
Cynthia Tulp, Manager Marketing: “Met deze online dienst geven we invulling aan een aantal wensen die onze klanten aan ons hebben aangegeven. Zo stellen we ze in staat om meer inzicht te krijgen in hun hypotheekgegevens en ook kleine wijzigingen daarop door te voeren. Denk daarbij aan een handige Rekenhulp extra aflossen. Met deze tool kan de klant zelf uitrekenen hoeveel ze boetevrij extra kunnen aflossen en deze aflossing vervolgens ook doorvoeren. Door de mogelijkheid met de eigen gegevens te kunnen rekenen gaan we een stap verder. Erg actueel in een tijd dat veel van onze klanten zich afvragen of hun huidige hypotheek nog wel aansluit”.