Van Lanschot heeft vorige week een nieuwe versie van de Evi app gelanceerd, een onderdeel van het nieuwe servicemodel van de private bank waarmee ze haar diensten toegankelijk maakt voor een breed publiek. De nieuwe app kent een functionele uitbreiding waardoor gebruikers ook aan- en verkoop transacties kunnen doen en hun persoonlijke risicoprofiel kunnen wijzigen.
Lancering servicemodel Evi
Medio oktober heeft Van Lanschot haar online dienstverlening voor vermogensbeheer, beleggingsadvies en sparen uitgebreid met een nieuw online servicemodel genaamd Evi. Onder de naam Evi heeft Van Lanschot een nieuw online servicemodel gelanceerd waarmee de bank haar diensten toegankelijk maakt voor een breder publiek. Evi combineert de mogelijkheid voor online dienstverlening voor vermogensbeheer, beleggingsadvies en sparen met de persoonlijke aandacht en specialistische kennis van een private bank.
Evi biedt klanten realtime inzicht in de ontwikkeling van hun vermogen, gerelateerd aan hun persoonlijke doelstellingen. Naast behaalde rendementen zijn ook de kosten van de afgenomen diensten altijd zichtbaar. Daarnaast hebben klanten toegang tot de specialistische beleggingskennis van Van Lanschot via videochat, telefoon of e-mail. De kennis van de private bank wordt toegankelijk gemaakt via de website en een speciale app. Sinds vorige week is een meer gebruiksvriendelijke app beschikbaar met de mogelijkheid om mobiele transacties te doen en risicoprofielen te wijzigen.