Zoeken…
Partner worden
Nieuws
Banken
FinTech
Thema's
Podcasts
Bankensector
Vacatures
Events
Partners
Nieuws
Banken
FinTech bedrijven
Vacatures
Events
Thema's
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Hoofdmenu
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Rankings & Awards
Profiel
Nieuws
Werken bij
Vacatures
Events
Contact
medirect.nl
MeDirect |
Nieuws | Klantenservice / Callcenter
Een overzicht van MeDirect nieuws:
Producten
Vakgebied
Klantenservice / Callcenter
1
Bankensector
Klanttevredenheid
1
Thema's
Klant centraal
1
De toekomst van bankieren: Hoe hyper-personalisatie klantverwachtingen veranderd
Waar banken ooit vertrouwden op een generieke aanpak, is hyper-personalisatie nu dé drijfveer om klantenbinding en loyaliteit te bevorderen.
16 oktober 2024
Meer MeDirect nieuws
MeDirect wederom op jacht naar IEX Gouden Stier
MeDirect dingt bij de IEX Gouden Stier Awards wederom mee om de titel ‘Beste Broker’.
19 november 2024
Jongeren onderschatten eigen uitgavenpatroon
Jongere generaties spenderen flink aan niet-noodzakelijke uitgaven, zonder dat zij zich daarvan bewust zijn. Dat blijkt uit onderzoek van MeDirect onder 1.000 participanten van 18 jaar en ouder.
31 oktober 2024
Financiële toekomstverwachtingen van Generatie Z en Millennials: De kansen en uitdagingen voor banken
Onlangs werd ik gewezen op het 'Retirement Survey & Insights Report: The Generational Divide' van Goldman Sachs. Een ontzettend mooi onderzoek – uitgevoerd in de U.S.
24 oktober 2024
Helft Nederlanders komt niet consequent aan sparen toe
Regelmatig geld opzij zetten voorkomt geldproblemen. Experts adviseren dan ook om zo’n 10% van het maandelijks inkomen opzij te leggen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
08 oktober 2024
1
1
gevonden