Preferred Technology Partner-status levert Mollie nieuwe betaalgebruikers op
BigCommerce heeft Mollie benoemd tot Preferred Technology Partner. Vanwege Mollies speciale status krijgen de 60.000 klanten van BigCommerce – een Open Software-as-a-Service e-commerce platform voor snelgroeiende en gevestigde retailers – plots toegang tot het betalingsplatform van de Amsterdamse fintech.
“We zijn vereerd met deze benoeming tot officiële BigCommerce Preferred Technology Partner”, stelt Ken Serdons (Chief Commercial Officer bij Mollie). “Voor kleine en middelgrote ondernemers in de e-commercesector is het bouwen van webshops met een hoge conversie nog nooit zo belangrijk geweest. Samen met BigCommerce bieden we onze klanten een uitstekende en gelokaliseerde e-commerce ervaring – van first touch tot checkout.”
Met de integratie van de diensten van Mollie worden op de BigCommerce-platformen automatisch de meest gebruikte betaalmethoden in Europa ondersteund, waaronder iDeal, Bancontact en Mastercard. Daarnaast kunnen nieuwe methoden worden geactiveerd, zodat klanten snel betalingen via alle belangrijke wereldwijde en lokale betaalmethoden kunnen accepteren.
De samenwerkende partners leggen uit dat de nieuwe techniek mkb-klanten ondersteunt met het doorgroeien en opschalen van het bedrijf naar meerdere markten, terwijl tegelijkertijd ook de conversie verhoogd zou worden.
“Onze samenwerking met Mollie illustreert onze toewijding om ondernemers toegang te bieden tot de meest geavanceerde technologieën en serviceproviders die de sector te bieden heeft”, stelt Jim Herbert (GM en vicepresident van BigCommerce EMEA). “Mollie deelt onze wens om ondernemers te helpen meer te verkopen en sneller te groeien, en zo hun succes te maximaliseren.”