The Data Agency versterkt positie in klantinzicht-markt met nieuwe overname
The Data Agency heeft de overname van Whooz aangekondigd. De nieuwste aanwinst van de The Data Agency Group is een gerenommeerd bedrijf gespecialiseerd in klantinzicht.
The Data Agency is een overkoepelend moederbedrijf met tot voor kort zes merken onder zijn paraplu: EDM, Global Group, Campaigns Unlimited, GEOMarktprofiel, Invenna en Human Inference (de laatste twee merken werden onlangs samengevoegd).
De merken richten zich stuk voor stuk op het optimale gebruik van data in de bedrijfsvoering van hun klanten, variërend van toepassingen op het gebied van direct marketing tot aan IT en risk & compliance.
Met de strategische overname van Whooz versterkt The Data Agency zijn positie in de markt van klantinzicht. Het bedrijf legt uit dat het hierdoor beter in staat is om zijn groeiambities in Nederland, België en Duitsland waar te maken.
Perfecte match
CEO Frank de Beun laat weten verheugd te zijn met de overname en heet zijn nieuwe Whooz-collega’s een hartelijk welkom. “Met de expertise van Whooz kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn en onze positie in de markt versterken. De komende maanden zullen we gebruiken om Whooz als organisatie goed te laten landen in onze groep.”
Wat Whooz-Managing Director Arjan van den Akker is de overname een perfecte match. "In onze zoektocht naar een strategische partner voor de toekomst kwam The Data Agency als de meest geschikte partij naar voren.”
“Onze dienstverlening sluit naadloos aan bij de activiteiten van The Data Agency. Ik draag met vol vertrouwen het stokje over aan het huidige management bij Whooz en The Data Agency en kijk ernaar uit om het groeipad van de organisatie op afstand te volgen”, aldus Van den Akker.