Nationale-Nederlanden biedt nu ook een betaalrekening aan

Nationale-Nederlanden is begonnen met het aanbieden van een betaalrekening voor zijn particuliere klanten. Klanten kunnen nu een eigen of gezamenlijke rekening openen via de NN App.
De nieuwe betaalrekening moet klanten ondersteuning bij hun geldzaken bieden, door middel van inzichten en meldingen, afgestemd op hun persoonlijke financiële situatie. Klanten worden bijvoorbeeld attent gemaakt op prijsverhogingen van abonnementen en veranderingen in hun inkomsten- of uitgavenpatroon.
Daarnaast kunnen klanten hun betaalrekeningen bij andere banken aan hun NN App koppelen, waardoor ze op één plek een compleet overzicht hebben van al hun inkomsten en uitgaven.
Nationale-Nederlanden kondigt aan dat er in de komende periode nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd, zoals de mogelijkheid om budgetten in te stellen, uitgebreidere opties voor mobiel betalen en het doen van betaalverzoeken vanuit de NN App.
“Dit stelt ons in staat om de dienst verder te verbeteren en uit te breiden op basis van klantenfeedback”, aldus Nationale-Nederlanden.