ing.world wint Digital Communication Award 2014
ING heeft met haar online magazine ing.world tijdens de Digital Communication Award 2014 in Berlijn de award gewonnen in de categorie 'Web Magazine'. ing.world betrekt stakeholders met scherpe inzichten die via social media gedeeld kunnen worden, aldus de jury van de Digital Communication Award*.
Digital Communication Award 2014
De Digital Communication Awards onderscheiden de beste cases op het gebied van digitale communicatie in heel Europa en worden in september uitgereikt in Berlijn. In diverse categorieën worden awards uitgereikt. De award voor de beste online magazine ging dit jaar naar ING voor haar ing.world magazine.
Beste online magazine
"We zijn erg blij en trots dat we dit jaar tot winnaar van deze award zijn uitgeroepen", zegt Egmont Philips, uitgever van ing.world en hoofd Externe Communicatie bij ING.
"Na de introductie in maart 2014 van de nieuwe bancaire strategie van ING vonden we dat ook ons online magazine een nieuw ontwerp moest krijgen, zodat het voldoet aan de huidige normen”, gaat Philips verder. "Het moderne ontwerp is er duidelijk op gericht om stakeholders te betrekken, met frisse, prikkelende en uitdagende content die ook geloofwaardig en betrouwbaar is."
ing.world is een publicatie van ING Groep, bestemd voor mensen die geïnteresseerd zijn in ING. Het magazine verschijnt in februari, mei, augustus en november, en wordt gratis per e-mail verspreid onder de abonnees.
* De inzendingen zijn beoordeeld door een jury van gerenommeerde communicatie professionals en sociale media en digitale communicatie-experts uit de academische wereld en het bedrijfsleven, verdeeld over het gehele Europese continent.