IG&H, Deloitte, Ordina en VODW op Hypotheken Event

14 januari 2013 Banken.nl 2 min. leestijd

Op 6 en 7 februari vindt het Hypotheken Event 2013 plaats. Dé vraag die dit jaar centraal staat is: hoe kunnen bedrijven hun organisatie inrichten op (online) betaald advies, in tijden van restschuld en verschuiving van ketenverantwoordelijkheid? Vijf adviesbureaus leveren een bijdrage aan het Hypotheken Event: IG&H Consulting & InterimDeloitteOrdina, Ortec Finance en VODW.
 
Het Hypotheken Event wordt dit jaar voor de 22e keer georganiseerd door IIR.
 
Programma
Het programma van het Hypotheken Event centreert zich rondom vier thema’s:
- Betaald én betaalbaar: Wat is uw advies volgens uw klant waard?
- De impact van execution only en digitaal advies
- Wat beweegt de klant van bijzonder beheer?
- Ketenverantwoordelijkheid: bij wie ligt de doorlopende zorgplicht?
 
Bijdrage van adviesbureaus
Op de eerste dag verzorgt Johan Conijn, Directeur Ortec Finance, een keynote presentatie over de gigantische schuldenlast binnen de woningmarkt. Later in de middag geeft VODW partner Marcel van Brenk een presentatie over het ‘nieuwe klantengedrag’ in de hypotheekmarkt.
 
Op donderdag 7 februari start het programma met een keynote van Matthijs Mons (partner) en Bouwe Kuik (director), allebei werkzaam bij IG&H Consulting & Interim. In hun presentatie ‘Het nieuwe advieslandschap 2013-2015’ gaan ze in op de belangrijkste trends en veranderingen in de Nederlandse hypotheekmarkt. In het middag-programma verzorgen consultants van Deloitte en Ordina een thematafel sessie. In de sessie 'Closing the Funding Gap’ gaat Erwin Heukels, Director binnen de Financial Services Industry (FSI) tak van Deloitte Consulting, in op hoe de woning- en hypothekenmarkt weer vlot kan worden getrokken. Mike Gries, Directeur van Ordina Finance Solutions, licht toe hoe financiele instellingen een onderscheidende klantervaring kunnen realiseren.