Spaarklanten Aegon zien verkeerde persoonsgegevens

14 mei 2013 Banken.nl

Spaarders van Aegon werden gisteren geconfronteerd met een storing. Na het inloggen op hun spaarrekening werd een deel van hen geconfronteerd met de persoonsgegevens van andere klanten.

Storing Aegon legt persoonsgegevens bloot

Persoonsgegevens uit voorzorg tijdelijk onzichtbaar

Aegon doet er alles aan de storing te verhelpen en wijst er op dat de verwisselde persoonsinformatie NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats) betreft en banksaldo’s voor andere klanten niet inzichtelijk zijn geweest. Uit voorzorg heeft de bank de persoonsgegevens van klanten tijdelijk onzichtbaar gemaakt.

Klantenservice ingericht

Hoe lang het probleem, dat mogelijk veroorzaakt is door groot onderhoud aan de website, aanhoudt is nog niet helemaal duidelijk. De bank heeft een telefonische klantenservice ingericht om klanten op te vangen.

Meer over AEGON
Profielpagina
AEGON is geen partner van Banken.nl
Partnership informatie »
Partnerships bij Banken.nl

Een partnership met Banken.nl biedt diverse mogelijkheden om je merk te versterken en zichtbaar te maken op het platform voor de Nederlandse bankensector.

Geïnteresseerd in meer informatie? Laat hieronder je gegevens achter.