Triodos Bank campagne bekroond met een SAN Accent
De campagne 'Groei is meer dan een cijfer' van Triodos Bank is bekroond met een SAN Accent in de categorie financiële dienstverlening. Dit is alweer de vierde keer dat een campagne van de duurzame bank in de prijzen valt.
SAN Accent
De SAN Accent is de communicatie-vakprijs van, voor en door adverteerders. Met de prijs die jaarlijks wordt uitgereikt, wil de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) de kennis en ervaring van adverteerders inzetten voor een structurele bijdrage aan het communicatievak.
Groei vanuit verschillende perspectieven
Triodos Bank startte op 3 december 2013 een campagne die het vastgeroeste denken over economische groei moet losmaken. Het hart van de campagne is een korte film (120sec). Daarin wordt het begrip groei telkens vanuit een ander gezichtspunt in een nieuw perspectief geplaatst.
Anders naar groei kijken
De bank wil met de campagne laten zien dat als je anders naar groei kijkt, ziet dat groei over veel meer gaat dan cijfers. Volgens Triodos Bank ligt de sleutel in het besef dat financieel en maatschappelijk rendement niet tegenover elkaar staan, maar elkaar juist kunnen versterken. De nieuwe campagne is een logisch vervolg op ‘Klein. Het nieuwe groot’.
De film zal in juli en augustus van dit jaar weer op tv te zien zijn.
Gerelateerde berichten
Triodos campagne: Groei gaat over meer dan cijfers