Mastercard levert twee genomineerden af voor Marketing100
Roxanne Pinckers en Boris Helleman zijn namens Mastercard genomineerd voor de nieuwste editie van de Marketing100 – de jaarlijkse verkiezing van de honderd meest invloedrijke mensen in de Nederlandse marketingwereld. Op 7 december worden de definitieve winnaars bekendgemaakt.
De genomineerden worden in eerste instantie voorgedragen door hun vakgenoten, waarna de definitieve lijst wordt vastgesteld op basis van een onderzoek. De onderzoekers zullen ruim 50.000 vakgenoten vragen wie zij binnen het marketingvak het meest invloedrijk vinden.
Roxanne Pinckers (Director of Marketing & Communications NL bij Mastercard) laat weten trots te zijn op zowel haar nominatie als die van haar collega Boris Helleman (Marketing Manager).
“Ik ben dankbaar dat ons harde werk wordt erkend. Wij zijn er trots op dat we een bijdrage kunnen leveren aan een bedrijf dat echt impact maakt op de wereld. Of we op 7 december winnen of niet, wij voelen ons nu al winnaars omdat we voor zo’n geweldig bedrijf mogen werken.”
Genomineerden
Uiteraard is Mastercard niet het enige bedrijf dat nominaties aflevert aan de Marketing100. Ook Rabobank (Bert Kamp, Dorkas Koenen, Femke Dorresteijn en Ingrid van der Chijs), ING (Djemilah Dalhuise en Lukas Kreutzer), ABN AMRO (Margje Wammes, Patrick Kuijsters en Tanja Bom), SNS (Maartje Bersi en Peggy Kaal), Triodos (Maud Pinckers), Welten (Joost van Dijk), Aegon (Nanne Bos) en Achmea (Ursula Hulsmeijers) leveren marketingtoppers af.