Buckaroo lanceert Paying Attention: betalen verdient oprechte aandacht

23 oktober 2024 Banken.nl

Buckaroo heeft zijn nieuwe merkbelofte gelanceerd: ‘Paying Attention’. Met deze belofte benadrukt de betaalverwerker dat veilig en soepel betalen meer aandacht verdient dan alleen de technologische kant van de zaak.

Met persoonlijke service en maatwerkoplossingen wil Buckaroo inspelen op de behoeften van bedrijven, overheden en webshops en hen de betaaloplossingen bieden die het beste bij hun strategie, klanten en organisatie. De nieuwe merkbelofte en bijbehorende visuele identiteit communiceren precies die toegevoegde waarde.

Oprechte aandacht en betrokkenheid

Volgens Buckaroo draait het bij betalen namelijk niet enkel om technologie. Buckaroo biedt zijn klanten bijvoorbeeld ook toegang tot uitgebreide serviceteams, die zowel online als telefonisch bereikbaar zijn. En voor complexere betaalvraagstukken biedt de betaalverwerker advies en ondersteuning op maat. “De basis voor een intensieve samenwerking is oprechte aandacht en betrokkenheid”, vat Kevin Wetzel, Head of Marketing, samen.

Als onderdeel van zijn nieuwe merkbelofte is Buckaroo gestart met een brede advertentiecampagne, gericht op de zakelijke markt. Deze campagne, die onder andere bestaat uit radioreclame, online advertenties en event sponsorships, loopt tot het einde van het jaar. Hiermee wil het bedrijf zijn positie als toonaangevende speler in betalingsoplossingen verder versterken.

Sterke groei

Buckaroo heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt, zowel organisch als via overnames. Begin 2024 nam het bedrijf bijvoorbeeld alle pincontracten van ABN AMRO over. Inmiddels bedient Buckaroo meer dan 44.000 klanten en verwerkt het jaarlijks bijna 1 miljard transacties, zowel online als offline, voor klanten in zowel het grootzakelijke segment als het mkb.

Een van de opvallende partnerschappen dit jaar is dat met de ANWB, waar Buckaroo verantwoordelijk is voor alle betaaloplossingen binnen de omnichannelstrategie van de organisatie. “Door goed te luisteren naar de doelstellingen en uitdagingen van de ANWB waren we in staat een complete betaaloplossing te bieden”, vertelt Wetzel.

Daaronder vallen zowel online betalingen, bijvoorbeeld voor de nieuwe ANWB Marketplace, als de fysieke winkels en wegenwachtservice, waarbij de nieuwe Tap-to-Pay-oplossing wordt ingezet.

Meer over Buckaroo
Profielpagina
Buckaroo is geen partner van Banken.nl
Partnership informatie »
Partnerships bij Banken.nl

Een partnership met Banken.nl biedt diverse mogelijkheden om je merk te versterken en zichtbaar te maken op het platform voor de Nederlandse bankensector.

Geïnteresseerd in meer informatie? Laat hieronder je gegevens achter.