‘Jouw tijd’: Van Lanschot Kempen lanceert nieuwe campagne

Van Lanschot Kempen heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd. Centraal thema daarbij is “het meest waardevolle bezit” van zijn klanten: tijd.
Het gekozen thema komt bepaald niet uit de lucht vallen. Uit onderzoek van de vermogensbeheerder onder zijn klanten zou namelijk blijken dat zij niet per se gelukkiger worden van alleen een stijging van hun vermogen, maar juist wanneer ze dat vermogen kunnen gebruiken om ruimte te creëren voor iets veel waardevollers: tijd.
“Met deze merkcampagne vertellen we ons unieke verhaal”, legt RvB-lid Wendy Winkelhuijzen uit. “Wat er in het leven ook speelt, tijd is het meest waardevolle dat er is. Wij bieden onze klanten extra tijd, omdat onze betrokken specialisten aandacht geven aan hun vermogen.”
“Van de persoonlijke service van je eigen private banker tot aan extra aandacht voor de vermogensoverdracht naar de volgende generatie”, vervolgt ze. “Waarbij vermogen geen doel op zich is, maar een middel: zodat onze klanten ruimte hebben voor wat voor hen belangrijk is. De waarde van tijd begrijpen wij met bijna drie eeuwen ervaring als geen ander.”
De nieuwe campagne is de komende periode te zien in het straatbeeld, online, op billboards, radio en in print.