Nieuws
Banken
FinTech
Vacatures
Events
Thema's
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Hoofdmenu
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Rankings & Awards
Nieuws
| Klanttevredenheid | Pagina 2
Geen nieuws gevonden.
Bedrijven zien ‘open banking licht’ en investeren massaal in nieuwe technologieën
Vertrouwen in DNB neemt af, maar nog altijd van hoog niveau
Wellness-as-a-Service ondergeschoven dienst bij verzekeraars
Grootbanken gaan mensen in kwetsbare posities helpen
Consumenten benoemen RegioBank tot beste bank van Nederland
Handelsbanken wint klantentevredenheidprijs voor tiende keer op rij
Mollie vult partnerprogramma aan met nieuw 'technologie-aanbod'
'Het is belangrijk dat beleggende klanten weten waar ze aan toe zijn'
Ondernemende dierenartsen kiezen voor een hypotheek bij Van Lanschot
Consument eist duurzaamheid van financiële dienstverleners
Volksbank bezet volledig podium bij klantvriendelijkste bank-verkiezingen
Van een woonplatform tot visueel advies – vijf klantreizen om het hypotheekproces te personaliseren
Klanten winnen en behouden? Blijf ze ook digitaal verrassen
'Ik ben trots als wij ondernemers helpen om dromen te realiseren'
Triodos-app toont impact van belegde euro
Banken en financiële dienstverleners in de Benelux omarmen hyperpersonalisatie
FNV Senioren eist behoud pinautomaten
Jongeren trekken ‘digitale skills’ van ouderen in twijfel
Vervangt CRM-systeem HubSpot het traditionele bankfiliaal?
Handelsbanken viert 150-jarig jubileum met klanttevredenheidsprijs
ASN Bank meest klantvriendelijke merk van Nederland
SNS heeft beste klantenservice volgens Consumentenbond
ASN Bank klantvriendelijkste bank van Nederland volgens onderzoek KPMG
Consumentenvertrouwen in financiële instanties laag; vertrouwen in fintech juist hoog
Financiële onbezorgdheid belangrijker voor geluk dan veel vrienden
Vertrouwen in Nederlandse bankensector neemt weer licht toe
RegioBank, Knab, ASN en Triodos hoogste klanttevredenheid volgens consumentenbond
Financieel adviseurs genieten weinig vertrouwen in Nederland
Kifid realiseert schikking in bijna 1.300 klachtzaken
Tevredenheid bankklanten stijgt na kantoorbezoek
Vertrouwen ondanks naleving bankencode niet hersteld
Vermeend: Klant wordt koning dankzij nieuwe technologie
1
2
3