Zoeken…
Partner worden
Nieuws
Banken
FinTech
Thema's
Podcasts
Bankensector
Vacatures
Events
Partners
Nieuws
Banken
FinTech bedrijven
Vacatures
Events
Thema's
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Hoofdmenu
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Rankings & Awards
Klanttevredenheid nieuws | Pagina 2
Een overzicht van Klanttevredenheid nieuws binnen de bankensector:
×
consultancy.filters.country.popup.header
×
Selecteer een organisatie
ABN AMRO
Autoriteit Financiële Markten
Betaalvereniging Nederland
BNG Bank
BNP Paribas
De Nederlandsche Bank
de Volksbank
European Central Bank
Evi van Lanschot
Federatie Financieel Planners
Handelsbanken
ING
InsingerGilissen
MasterCard
MeDirect
Nederlandse Vereniging van Banken
Rabobank
Saxo
Van Lanschot Kempen
×
Selecteer een product
(# artikelen)
Beleggen
2
Betalen
1
Cash & Liquidity Management
1
Hypotheek
4
Internet & Mobiel
1
Internetbankieren
1
Mobiel bankieren
1
Vermogensbeheer
2
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Beleidsadvies
6
Fraude
1
Human Resources
1
Informatie Technologie
7
Klantenservice / Callcenter
6
Marketing
1
Risk & Compliance
1
Sales & Advies
1
Software ontwikkeling
5
×
Selecteer een categorie
(# artikelen)
Klanttevredenheid
75
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Cultuurverandering
1
Cybercrime
1
Cybersecurity
1
Duurzaam bankieren
5
Financiële educatie
3
Financiële gezondheid
1
Fintech
4
Innovatie
4
Klant centraal
10
Mobiele apps
1
Open finance
1
Podcasts
1
Sustainable finance
5
Toezicht
1
Veilig bankieren
1
Woningmarkt
2
Filters
Organisatie
Producten
Vakgebied
Klanttevredenheid
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
Bedrijven zien ‘open banking licht’ en investeren massaal in nieuwe technologieën
Maar liefst 94% van de Nederlandse financiële en telecombedrijven bedrijven heeft geïnvesteerd, of is van plan dit te doen, in open banking.
25 november 2022
Vertrouwen in DNB neemt af, maar nog altijd van hoog niveau
Nederlanders hebben gemiddeld gezien nog altijd vrij veel vertrouwen in De Nederlandsche Bank als toezichthouder op de financiële sector.
21 november 2022
Wellness-as-a-Service ondergeschoven dienst bij verzekeraars
In tijden van crisis zijn consumenten zich meer bewust van het belang van lichamelijk en financieel welzijn.
27 oktober 2022
Grootbanken gaan mensen in kwetsbare posities helpen
“Hoe kan ik een kopie van mijn rekeningoverzicht aanvragen? Hoe kan ik een machtiging aanvragen en wat moet ik doen als mijn partner overlijdt”? Voor de ruim drie miljoen Nederlanders in kwetsbare po
20 oktober 2022
Consumenten benoemen RegioBank tot beste bank van Nederland
RegioBank is door consumenten met een 9,5 voor het zesde jaar op rij benoemd tot de beste bank van Nederland.
18 oktober 2022
Handelsbanken wint klantentevredenheidprijs voor tiende keer op rij
Handelsbanken is opnieuw door zijn klanten uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke bank in Nederland. Op zichzelf natuurlijk een speciaal moment, maar dit jaar is wel heel bijzonder.
05 oktober 2022
Mollie vult partnerprogramma aan met nieuw 'technologie-aanbod'
Mollie heeft bekendgemaakt dat het van start wil gaan met een nieuw Technology Partner Program.
15 juli 2022
'Het is belangrijk dat beleggende klanten weten waar ze aan toe zijn'
In de transitie naar een duurzame economie, moeten beleggers beter weten wat duurzaam is en wat niet.
29 juni 2022
Ondernemende dierenartsen kiezen voor een hypotheek bij Van Lanschot
Als echte dierenliefhebbers is het voor dierenartsen een droom om een woning te kopen met een stuk grond.
28 juni 2022
Consument eist duurzaamheid van financiële dienstverleners
Maar liefst tweederde van alle consumenten wereldwijd eist dat hun bank of financiële instelling in de toekomst duurzamer wordt.
27 juni 2022
Volksbank bezet volledig podium bij klantvriendelijkste bank-verkiezingen
Volksbankdochters RegioBank, SNS Bank en ASN Bank hebben goud, zilver én brons in de wacht gesleept bij de verkiezingen van de klantvriendelijkste bank van Nederland.
24 mei 2022
Van een woonplatform tot visueel advies – vijf klantreizen om het hypotheekproces te personaliseren
Consumenten verwachten steeds meer een persoonlijke klantervaring wanneer zij een hypotheek aanvragen of willen beheren.
19 mei 2022
Klanten winnen en behouden? Blijf ze ook digitaal verrassen
Tegenwoordig is het voor banken cruciaal om te investeren in de digitale customer journey van hun klanten.
10 mei 2022
'Ik ben trots als wij ondernemers helpen om dromen te realiseren'
Bij de Volksbank werk je aan jouw toekomst en die van de maatschappij. Joris Verheij, hub lead Ondernemen, vertelt hoe hij met zijn teams toegevoegde waarde biedt voor Nederlandse ondernemers.
25 april 2022
Triodos-app toont impact van belegde euro
Altijd al willen weten wat er precies van je belegde euro’s terecht komt? Na een “grondige” update van de app deelt Triodos precies die informatie.
12 april 2022
Banken en financiële dienstverleners in de Benelux omarmen hyperpersonalisatie
In de race om klantgerichte en interne activiteiten te digitaliseren, ondervinden leiders in het bankwezen en bij financiële dienstverleners dat digitaal alleen niet voldoende is.
10 maart 2022
FNV Senioren eist behoud pinautomaten
Het aantal pinautomaten is in 2021 wederom flink gedaald. Uit cijfers van De Nederlandsche Bank blijkt dat Nederland afgelopen jaar zo’n 900 pinlocaties armer is geworden (van 5795 naar 4916).
08 maart 2022
Jongeren trekken ‘digitale skills’ van ouderen in twijfel
Je zou het (als jongere) wellicht niet verwachten, maar de meeste ouderen vinden dat ze hun bankzaken prima voor elkaar hebben in de huidige digitale tijd.
03 maart 2022
Vervangt CRM-systeem HubSpot het traditionele bankfiliaal?
Bankfilialen lijken steeds meer op een fenomeen uit het verleden.
30 september 2021
Handelsbanken viert 150-jarig jubileum met klanttevredenheidsprijs
Handelsbanken viert dit jaar zijn honderdvijftigste verjaardag en heeft in het jubileumjaar een mooi cadeau ontvangen: de bank is door zijn klanten voor het negende jaar op rij verkozen tot de meest
27 september 2021
ASN Bank meest klantvriendelijke merk van Nederland
ASN Bank biedt zijn klanten de meest klantvriendelijke ervaring van alle Nederlandse merken. De financiële sector eindigt als geheel bovendien ook op de eerste plek, in de ranking van sectoren.
17 september 2020
SNS heeft beste klantenservice volgens Consumentenbond
Klanten met vragen of problemen kunnen als het aankomt op service het best bij SNS zitten, zo luidt het verdict van de Consumenten.
02 juli 2019
ASN Bank klantvriendelijkste bank van Nederland volgens onderzoek KPMG
Nederlandse klanten hechten het meeste waarde aan een persoonlijke benadering en aan integriteit.
12 juni 2018
Consumentenvertrouwen in financiële instanties laag; vertrouwen in fintech juist hoog
Consumentenvertrouwen in financiële instanties laag, juist hoog in fintech Meer dan de helft van de consumenten heeft weinig tot zelfs geen vertrouwen in traditionele financiële instellingen.
02 mei 2018
Financiële onbezorgdheid belangrijker voor geluk dan veel vrienden
Financiële onbezorgdheid speelt een voorname rol in het geluk van mensen. Het belang ervan wordt groter geacht dan het inkomen zelf en het aantal vrienden dat iemand heeft.
29 maart 2018
Vertrouwen in Nederlandse bankensector neemt weer licht toe
Het vertrouwen dat consumenten hebben in de Nederlandse bankensector is het afgelopen jaar weer licht gestegen.
13 november 2017
RegioBank, Knab, ASN en Triodos hoogste klanttevredenheid volgens consumentenbond
Als het gaat om thema’s als kosten en service, dan zijn Nederlandse consumenten het meest te spreken over de RegioBank, Knab, ASN en Triodos Bank..
10 november 2017
Financieel adviseurs genieten weinig vertrouwen in Nederland
Beroepen met een adviserende functie in de financiële sector krijgen weinig vertrouwen van Nederlanders.
02 augustus 2017
Kifid realiseert schikking in bijna 1.300 klachtzaken
Van de ruim 3.300 behandelde klachten heeft Kifid in ongeveer 40% van de gevallen een schikking gerealiseerd via bemiddeling tussen financiële dienstverlener en consument.
17 mei 2017
Tevredenheid bankklanten stijgt na kantoorbezoek
Klanten die bediend worden bij een bankkantoor zijn vaak tevredener over hun bank dan klanten die voor hun bankzaken alleen maar gebruik maken van digitale communicatiekanalen.
02 mei 2017
Vertrouwen ondanks naleving bankencode niet hersteld
Banken schatten het herstel van het vertrouwen van de consument te positief in.
18 januari 2017
Vermeend: Klant wordt koning dankzij nieuwe technologie
De Nederlandse financiële sector moet de investeringen in nieuwe technologie snel opvoeren, aldus FinTech-afgezant Willem Vermeend. "We kunnen marktleider klimaatfinanciering worden".
27 oktober 2016
1
2
3