Cito Zakelijk lanceert campagne: ‘Méér dan een vinkje!’
In de wereld van compliance en anti money laundering is toetsing belangrijk. Wat pas écht telt, is het kunnen toepassen van deze kennis in de praktijk en blijven doorontwikkelen. Ook ná het behalen van een certificaat.
Daarom introduceert Cito Zakelijk nu de merkcampagne ‘Méér dan een vinkje!’. Met deze campagne wil het bedrijf organisaties bewust maken van de kracht van toetsing als onderdeel van professionele ontwikkeling. Niet als eindpunt, maar als begin van groei, vakmanschap en duurzame inzetbaarheid.
Hoewel Cito al tientallen jaren actief is in het meten van vakbekwaamheid binnen de zakelijke markt, wordt het merk vaak nog geassocieerd met het onderwijs. Daarom werd in 2024 Cito Zakelijk gelanceerd: een herkenbare positionering voor bedrijven, opleiders en brancheorganisaties.
Ook binnen de CDD- en compliance-markt werkt Cito Zakelijk nauw samen met banken en opleiders. "Met training, consultancy en compliance-toetsing die verder gaat dan alleen kennis meten", legt het bedrijf uit.
"Denk aan het ontwikkelen van op-maat-gemaakte toetsen, het inrichten van certificeringstrajecten en het bieden van inhoudelijke begeleiding bij complexe leertrajecten. Samen zorgen we voor aantoonbare kwaliteit, betrouwbaarheid én continue ontwikkeling van professionals."
Nieuwe merkvideo laat kracht van toetsing zien
Als onderdeel van de campagne lanceert Cito Zakelijk een nieuwe merkvideo. Hierin staat het vinkje centraal: het herkenbare symbool van geslaagd of gehaald. Maar bij Cito Zakelijk is dat pas het begin.
Meer weten? Klik hier voor meer informatie.
