‘In verbinding met de klant’ thema van tweede lunchbite Brunel
De Finance & Risk Businessline van Brunel organiseert op woensdag 16 oktober de digitale lunchbite ‘In verbinding met de klant’. Deze wordt in de vorm van een interactieve presentatie gehouden, met Brunel-specialist Merel de Vries als spreker.
In verbinding staan met een klant is wat Brunel betreft cruciaal. Niet alleen om de klant optimaal te kunnen helpen, maar ook om kansen te herkennen, te creëren en te benutten. Begrip tonen, echt luisteren, doorvragen en resumeren spelen daarbij een belangrijke rol.
De financiële sector heeft volgens de detacheerder af en toe nog een stoffig imago. “Maar dat hoeft niet zo te zijn”, aldus Brunel. “Wij maken zelf het verschil. Met informatie verkregen uit verschillende interviews met specialisten op dit gebied en eigen ervaringen van Merel schijnen we licht op dit onderwerp.”
Gedurende de lunchbite zal er tevens ruimte zijn voor deelnemers om ervaringen te delen en vragen te stellen.
“De sessie zal interessant zijn voor zowel de specialisten van Brunel, als specialisten van Finance & Risk van andere organisaties die meer willen weten over verbinding creëren met klanten”, aldus de detacheerder.
Inschrijven kan hier.