Zoeken…
Partner worden
Nieuws
Banken
FinTech
Thema's
Podcasts
Bankensector
Vacatures
Events
Partners
Nieuws
Banken
FinTech bedrijven
Vacatures
Events
Thema's
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Hoofdmenu
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Rankings & Awards
Klantenservice / Callcenter nieuws
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van Klantenservice / Callcenter:
×
consultancy.filters.country.popup.header
×
Selecteer een organisatie
ABN AMRO
Autoriteit Financiële Markten
Betaalvereniging Nederland
BNG Bank
BNP Paribas
De Nederlandsche Bank
de Volksbank
European Central Bank
Evi van Lanschot
Federatie Financieel Planners
Handelsbanken
ING
InsingerGilissen
MasterCard
MeDirect
Nederlandse Vereniging van Banken
Rabobank
Saxo
Van Lanschot Kempen
×
Selecteer een product
(# artikelen)
Internet & Mobiel
1
Internetbankieren
1
Mobiel bankieren
1
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Klantenservice / Callcenter
18
×
Selecteer een categorie
(# artikelen)
Diversiteit
2
Evenementen
2
Interviews
1
Klanttevredenheid
6
MVO-activiteiten
1
Ranking & Awards
2
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
AI
1
Innovatie
1
Klant centraal
2
Sustainable finance
1
Filters
Organisatie
Producten
Klantenservice / Callcenter
Bankensector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
De toekomst van bankieren: Hoe hyper-personalisatie klantverwachtingen veranderd
Waar banken ooit vertrouwden op een generieke aanpak, is hyper-personalisatie nu dé drijfveer om klantenbinding en loyaliteit te bevorderen.
16 oktober 2024
‘In verbinding met de klant’ thema van tweede lunchbite Brunel
De Finance & Risk Businessline van Brunel organiseert op woensdag 16 oktober de digitale lunchbite ‘In verbinding met de klant’.
01 oktober 2024
Primeur in bankensector: eerste chatbot legt bankierseed af
Chatbots reageren steeds menselijker. In lijn met deze ontwikkeling is het eigenlijk zo gek nog niet dat ook chatbots de bankierseed zouden moeten afleggen.
02 april 2024
ING opent eerste circulaire kantoor in Rotterdam
ING heeft een primeur met de heropening van zijn bankkantoor aan de Coolsingel in Rotterdam.
21 maart 2024
Bunq profileert zich met lancering Finn als ‘eerste AI-bank van Europa’
Bunq heeft in zijn app de zoekfunctie vervangen voor een generatieve AI-technologie: Finn.
03 januari 2024
DigiHulplijn het volgende middel om digistarters te helpen met financiën
Helaas kan niet iedereen mee in het moordende tempo van de digitalisering. Om ‘achterblijvers’ extra te ondersteunen heeft de Alliantie Digitaal Samenleven zijn DigiHulplijn uitgebreid met financiële kennis.
05 december 2023
Alpina opent communicatiekanalen voor doven en slechthorenden
Om het leven van doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking gemakkelijker te maken, heeft Alpina de Tolkcontact Telefonie van Berengroep in gebruik genomen.
15 maart 2023
Vier tips om de klantbeleving te optimaliseren
Wil jij de klantbeleving van jouw financiële organisatie versterken? Maak gebruik van de beschikbare klantdata om jouw relatie met de klant verder uit te diepen.
20 februari 2023
Jongeren trekken ‘digitale skills’ van ouderen in twijfel
Je zou het (als jongere) wellicht niet verwachten, maar de meeste ouderen vinden dat ze hun bankzaken prima voor elkaar hebben in de huidige digitale tijd.
03 maart 2022
Corona versnelt digitale transformatie klantcontact in bankensector
Zendesk, een leverancier van softwareoplossingen voor klantenservices, neemt een verschuiving waar in de aandacht voor klantcontact bij banken.
23 april 2021
Hoge score SNS in onderzoek naar kwaliteit klantenservice
SNS – onderdeel van de Volksbank – scoort met een 9,1 het hoogste cijfer in een onderzoek naar de kwaliteit van de klantenservice van in Nederland actieve banken.
29 september 2020
HSBC integreert Messages van Apple als nieuw contactkanaal
Klanten van de Britse bank HSBC kunnen voortaan contact opnemen op hun bank via de Messages-app van Apple. Uiteraard kan dat alleen als ze beschikken over een apparaat van de Amerikaanse tech-reus.
15 juli 2020
ING rolt uniforme klantondersteuning uit over 12 landen
ING werkt hard aan een uniforme opzet van haar omni-channel klantcontactcentrum, zodat klanten uit verschillende landen allemaal van dezelfde diensten en kanalen gebruik kunnen maken.
13 augustus 2018
Interview met Lonneke van den Ende, Servicedesk medewerker bij Knab
In een interview met Banken.
06 maart 2018
Knab biedt klanten voor derde jaar op rij beste service
Knab bank is voor de derde opeenvolgende keer beloond met de Opiness Best Service Award. Met een cijfer van 8,1 scoorde de bank net als de voorgaande twee jaar hoger dan alle andere banken.
01 februari 2018
Kifid realiseert schikking in bijna 1.300 klachtzaken
Van de ruim 3.300 behandelde klachten heeft Kifid in ongeveer 40% van de gevallen een schikking gerealiseerd via bemiddeling tussen financiële dienstverlener en consument.
17 mei 2017
Tracebuzz introduceert nieuw messaging-platform voor banken
Tracebuzz heeft een nieuw product voor bedrijven gelanceerd om de communicatie met klanten te vereenvoudigen.
18 april 2017
Meer dan helft bankkantoren telefonisch slecht bereikbaar
Het openen van een nieuwe rekening of het regelen van andere bankzaken per telefoon zou nog wel eens een langdurige en frustrerende aangelegenheid kunnen worden. Uit onderzoek van Telefoonboek.
07 maart 2017
1