Zoeken…
Partner worden
Nieuws
Banken
FinTech
Thema's
Podcasts
Bankensector
Vacatures
Events
Partners
Nieuws
Banken
FinTech bedrijven
Vacatures
Events
Thema's
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Hoofdmenu
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Rankings & Awards
Klant centraal nieuws | Pagina 3
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van Klant centraal:
×
consultancy.filters.country.popup.header
×
Selecteer een organisatie
ABN AMRO
Autoriteit Financiële Markten
Betaalvereniging Nederland
BNG Bank
BNP Paribas
De Nederlandsche Bank
de Volksbank
European Central Bank
Evi van Lanschot
Federatie Financieel Planners
Handelsbanken
ING
InsingerGilissen
MasterCard
MeDirect
Nederlandse Vereniging van Banken
Rabobank
Saxo
Van Lanschot Kempen
×
Selecteer een product
(# artikelen)
Betalen
3
Hypotheek
8
Internet & Mobiel
1
Internetbankieren
4
Lenen
1
Mobiel bankieren
2
Zakelijke kredietverlening
1
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Beleidsadvies
5
Consultancy
1
Finance & Control
1
Human Resources
1
Informatie Technologie
10
Klantenservice / Callcenter
2
Marketing
1
Operations
2
Payments
1
Private Banking
1
Sales & Advies
4
Software ontwikkeling
2
×
Selecteer een categorie
(# artikelen)
Evenementen
1
Interviews
5
Klanttevredenheid
10
Opmerkelijk
2
Ranking & Awards
6
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Klant centraal
96
Filters
Organisatie
Producten
Vakgebied
Bankensector
Klant centraal
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
Vijf oplossingen die helpen bij het maken van financiële beslissingen
Afgelopen woensdag vond in München de tweede Think Forward-top plaats. Hier presenteren ING, Microsoft, DELL EMC, Dimension Data, CEPR en Deloitte een rapport met vijf oplossingen
16 maart 2017
Hoe externe data waarde kan toevoegen aan de customer journey
Externe data is nuttig en soms noodzakelijk om een goede klantervaring te kunnen bieden. Dat begint al als iemand nog klant moet worden, maar zeker ook bij klantbehoud.
10 maart 2017
Hoe financiele dienstverleners zich kunnen onderscheiden
Waar vroeger de buurvrouw de belangrijkste informatiebron was voor allerhande zaken, kijken we vandaag naar recensies op het internet en social media.
09 maart 2017
NVB werkt aan gedragscode financiering kleine ondernemers
Om kleinzakelijke klanten met financiering via de bank tegemoet te komen, werkt de Nederlandse Verenging van Banken (NVB) momenteel aan het opstellen van een speciale gedragscode.
21 februari 2017
AFM: Banken moeten klant nog beter centraal stellen
De banken en verzekeraars in Nederland hebben in 2015-2016 verbetering getoond in hoeverre zij het belang van de klant centraal stellen.
08 november 2016
ABN AMRO verlengt samenwerking met Schiphol
Via zijn bankkantoor op Schiphol gaat ABN AMRO de komende vijf jaar inzetten op verbetering van de beleving van de reiziger en innovatie op het vliegveld.
02 november 2016
Klanten helpen elkaar in ING's online community's
ING heeft sinds 2013 online community's gelanceerd in Frankrijk, Italië en Polen.
11 augustus 2016
16.000 klanten hielpen bij ontwerp website ING Australië
Meer dan 16.000 klanten hebben ING Direct Australië geholpen bjij het ontwerpen een nieuwe website. Klanten probeerden de testsite uit, woonden doelgroepbijeenkomsten bij en testten het prototype.
26 mei 2016
ING introduceert PACE: nieuwe manier van innoveren
ING introduceert PACE, een gestructureerd innovatieproces waarin voortdurend afgestemd wordt met de klant. Dit moet ervoor zorgen dat een product of dienst echt is wat de klant wil.
20 mei 2016
RegioBank meest klantgerichte bank van Nederland
RegioBank is tijdens de Customer Centric DNA Awards uitgeroepen tot het meest klantgerichte bedrijf van Nederland in de categorie banken.
15 april 2016
AFM in gesprek met bankensector over klantbelang
Volgens het Klantbelang Dashboard onderzoek van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) besteden banken en verzekeraars nu meer aandacht aan het centraal stellen van de klant dan voorheen.
14 oktober 2015
Vertrouwensmonitor Banken: laag vertrouwen houdt aan
De Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) heeft gister de eerste editie van de Vertrouwensmonitor Banken gepubliceerd.
29 september 2015
ABN AMRO: Beacons maken smartphone-bezitter tot koning
Vandaag op Banken.nl een column van Stevenie Roseboom van het ABN AMRO Innovation Centre over de opkomst van beacons. Stel je het volgende voor.
18 augustus 2015
Verslag van avond met keynote spreker Joris Luyendijk
Afgelopen week vond een speciale De Correspondent-avond plaats over de toekomst van de financiële sector.
20 mei 2015
Triodos Bank winnaar Customer Centric DNA Award
Triodos Bank heeft voor de derde keer de Customer Centric DNA Award ontvangen in de categorie banken. Deze uitslag is gebaseerd op een onderzoek naar de klantbeleving van 11.
28 april 2015
MoneYou introduceert Hypotheek Track & Trace service
Online hypotheekverstrekker MoneYou introduceert de ‘Hypotheek Track & Trace service’. Klanten kunnen voortaan met deze service van dag tot dag volgen wat de status van de hypotheek is.
22 april 2015
Bankmedewerker ervaart sterke mismatch met werkgever
Bankmedewerkers willen het klantbelang vooropstellen maar voelen zich belemmerd door de bankcultuur.
10 april 2015
SNS biedt klanten webcare via WhatsApp
Klanten van SNS kunnen vanaf nu hun bank via WhatsApp benaderen als ze vragen of opmerkingen hebben.
08 april 2015
Consument gerichte bank stabiel tijdens crisis
Duurzame banken, coöperatieve banken en islamitische banken hebben het de afgelopen jaren tijdens de kredietcrisis opvallend beter gedaan dan conventionele zakenbanken en investmentbanks.
25 februari 2015
Klantbelang vraagt nieuw verdienmodel van banken
Het klantbelang moet bij banken meer centraal staan. Klanten en consumentenorganisaties moeten meer betrokken worden bij de goedkeuring van producten en productinformatie van banken.
12 december 2014
Directeur Knab nodigt klanten uit voor een gesprek
Om klanten te betrekken bij de verdere ontwikkeling van de diensten van Knab organiseert de online bank ‘Knab Open’.
07 november 2014
Klant centraal lessen voor banken van Apple en IKEA
Bij veel grote organisaties zijn klanten vaak letterlijk uit beeld geraakt, terwijl zij juist hun bestaansrecht vormen.
24 oktober 2014
MarketResponse: Klanttevredenheid banken blijft achter
De klanttevredenheid van banken blijft achter bij andere branches. Dit jaar laat de klanttevredenheid van banken een lichte daling zien ten opzichte van vorig jaar.
26 september 2014
Regiobank opent servicebalies in aantal SPAR winkels
RegioBank positioneert zich steeds meer als lokale buurtbank.
22 september 2014
Spelier: Mag een bank (online) wel persoonlijk zijn?
Ongeveer een maand geleden publiceerde de Correspondent een tendentieus artikel over ABN AMRO, die informatie over transacties zou gebruiken voor het aanbieden van niet-bancaire producten.
13 augustus 2014
NVB: Banken positief over transparantie klantbelang
Nederlandse banken zijn positief over het voorstel van consumentenorganisaties om inzichtelijk te maken hoe individuele banken vorderen in het centraal stellen van het klantbelang.
01 augustus 2014
Banken moeten cijfer klantgerichtheid bekendmaken
Vereniging Eigen Huis (VEH), de Consumentenbond en beleggersvereniging VEB willen dat banken en verzekeraars het rapportcijfer bekendmaken dat zij van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) hebben g
31 juli 2014
KPMG: Technologie helpt financials met klant centraal
Probleem 1: Financiële instellingen staan voor de opgave het vertrouwen van hun klanten terug te winnen, maar slagen daar nog maar beperkt in.
26 mei 2014
Rabobank wil betaalgegevens klanten gebruiken
Begin maart kondigde ING aan betaalgegevens van klanten te willen gebruiken om gerichte advertenties (van derden) aan klanten mogelijk te maken.
27 maart 2014
ABN AMRO: Van kantoren- naar klantorganisatie
Veranderend klantgedrag en technologische ontwikkelingen liggen ten grondslag aan de grote veranderingen bij de banken.
18 oktober 2013
Bankenvisie Kabinet: Klantbelang en transparantie op 1
30 augustus 2013
Equens: Voorlopig geen verkoop van pingegevens
27 mei 2013
1
2
3