Nieuws
Banken
FinTech
Vacatures
Events
Thema's
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Hoofdmenu
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Rankings & Awards
Nieuws
| Klant centraal
Geen nieuws gevonden.
De toekomst van bankieren: Hoe hyper-personalisatie klantverwachtingen veranderd
ABN AMRO over de financiële gezondheid van zijn klanten: ‘We zijn een bank in goede én slechte tijden’
Nieuwe EU wetgeving heeft tot doel consumenten beter te beschermen bij het aanvragen van krediet
‘Traditionele banken dreigen relevantie in dagelijks leven consument te verliezen’
SNS noemt evenement ‘Kom op de bank bij SNS’ succes
Financiële B2B-diensten herbundelen voor een toekomstbestendige customer journey
Banken en financiële dienstverleners in de Benelux omarmen hyperpersonalisatie
ABN AMRO opent desk voor Product-as-a-Service-klanten
Vervangt CRM-systeem HubSpot het traditionele bankfiliaal?
Hoe de medewerkerservaring digitale transformatie in retailbankieren stimuleert
ABN AMRO lanceert 'instant payment' voor flexwerkers
Hoe ziet de toekomst van banken eruit?
Marjolein Kolkman (Knab) 'Chatten erg populair onder onze klanten
Drie investeringen in de klantervaring die financiële dienstverleners nodig hebben
Banken financieren bedrijven in coronatijd voor €33 miljard
Hoge score SNS in onderzoek naar kwaliteit klantenservice
ING gooit hoge ogen in onderzoek naar digitale klantbeleving
ABN AMRO start dienst voor inventariseren en opzeggen abonnementen
De verzekeraars, de verzekerden en het gebrek aan daadkracht
'Terugkeer vertrouwen in finance door 360-graden klantbeeld'
Banken toonaangevend in mogelijkheden voor online opzeggen
Ruime meerderheid Nederlanders heeft ook financiële goede voornemens
Financiële producten zijn hoofdzakelijk ingericht op mannelijke voorkeuren
Nieuwe generatie bankklanten wil rimpelloos bankieren
ING verlengt samenwerking met Omniplan voor personal finance oplossingen
Florius vereenvoudigt hypotheekproces door inzet brondata
CFO vindt verlagen kosten belangrijker dan verbeteren klantervaring
SNS heeft beste klantenservice volgens Consumentenbond
Challenger banken dwingen traditionele banken tot verbeterslag bij onboarding
De emotionele connectie: van klant voor even naar klant voor het leven
SNS opent nieuwe winkels en gaat in tegen trend van digitaliseren en centraliseren
ING schotelt klanten reclames voor op basis van betaalgegevens
1
2
3
»