Nieuws
Banken
FinTech
Vacatures
Events
Thema's
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Hoofdmenu
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Rankings & Awards
Nieuws
| Klanttevredenheid
Geen nieuws gevonden.
De toekomst van bankieren: Hoe hyper-personalisatie klantverwachtingen veranderd
‘In verbinding met de klant’ thema van tweede lunchbite Brunel
Handelsbanken scoort wederom hoogst op klanttevredenheid
ABN AMRO verdubbelt aantal ‘Hulp bij Bankzaken Adviseurs’
De Hypotheker uitgeroepen tot ‘Uitblinker in de Financiële Sector’
Bunq grijpt in na miljoenen schade door phishing
'Mensen zijn écht geholpen met écht contact'
Top drie klantvriendelijkste banken bestaat wederom uit Volksbank-merken
Helft van Nederlanders heeft vertrouwen in banken
ING-medewerkers mogen toch wel Fries praten
ASN Bank beschikt over beste positionering binnen financiële sector
ING binnen bancaire sector dé digital leader
RegioBank alweer uitgeroepen tot beste bank van Nederland
Banken zoeken samenwerking op om digitale kloof te verkleinen
De ambivalente relatie tussen banken en hun klanten
Handelsbanken scoort opnieuw hoogst in klanttevredenheidsonderzoek
Moeten we klanten nog wel in hokjes plaatsen binnen private banking?
Bankmerken de Volksbank opnieuw klantvriendelijkste banken van Nederland
Het is 2023. Hebben banken nog steeds filialen nodig?
‘Traditionele banken dreigen relevantie in dagelijks leven consument te verliezen’
IEX maakt trotse winnaars Gouden Stier Awards bekend
The Lending Bean: Nieuwe podcast van Fyndoo belicht innovatie in leningen
Alpina opent communicatiekanalen voor doven en slechthorenden
Jongvolwassen vinden belastingaangifte niet makkelijk (en ook niet leuk)
Vier tips om de klantbeleving te optimaliseren
ING’s ‘Meer op maat’ moet klanten financieel fit maken
‘Vijf stappen om de klant centraal te stellen’
ING verlaagt daglimiet app naar €2000
Scandinavische DNB ‘leidt’ eigen AI-chatbots op
Van reactief naar proactief bankieren – zes tips om uw klanten beter van dienst te zijn
'Bellen en betalen tegelijkertijd? Dacht het niet!'
Een luisterend oor voor de grootste behoefte van uw klanten: 'Kan ik alstublieft met iemand spreken?'
1
2
3
»