Zoeken…
Partner worden
Nieuws
Banken
FinTech
Thema's
Podcasts
Bankensector
Vacatures
Events
Partners
Nieuws
Banken
FinTech bedrijven
Vacatures
Events
Thema's
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Hoofdmenu
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Rankings & Awards
Mediacampagnes nieuws | Pagina 2
Een overzicht van Mediacampagnes nieuws binnen de bankensector:
×
consultancy.filters.country.popup.header
×
Selecteer een organisatie
ABN AMRO
Autoriteit Financiële Markten
Betaalvereniging Nederland
BNG Bank
BNP Paribas
De Nederlandsche Bank
de Volksbank
European Central Bank
Evi van Lanschot
Federatie Financieel Planners
Handelsbanken
ING
InsingerGilissen
MasterCard
MeDirect
Nederlandse Vereniging van Banken
Rabobank
Van Lanschot Kempen
×
Selecteer een product
(# artikelen)
Betalen
3
Hypotheek
1
Lenen
3
Sparen
1
Verzekeringen
1
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
AML
1
Fraude
1
Human Resources
1
Informatie Technologie
1
Marketing
9
Risk & Compliance
2
×
Selecteer een categorie
(# artikelen)
Mediacampagnes
72
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Cybercrime
2
Cybersecurity
2
Duurzaam bankieren
13
Financiële educatie
2
Financiële gezondheid
1
Fintech
1
Innovatie
2
Mobiele apps
1
Podcasts
1
Social media
1
Sustainable finance
7
Woningmarkt
2
Filters
Organisatie
Producten
Vakgebied
Mediacampagnes
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
Triodos start campagne ‘Made for Change’
“We zijn gemaakt voor verandering. Het is aan jou om iets toe te voegen. Op te bouwen of af te breken. You are made for change! Spreek je uit. Ga de boardroom in. Beleg in verandering.
29 juni 2021
Maaike Scholtens over de wervingscampagne van ABN AMRO: ‘Goed is niet goed genoeg’
“Nog geen 35% van onze top is vrouw, slechts 15% van onze hypotheken is duurzaam, Tikkie blijft niet eeuwig nieuw en we hebben witwassen nog steeds niet de wereld uit geholpen.
10 juni 2021
Verenigd Koninkrijk tikt Klarna op de vingers om onverantwoordelijke reclame
De Britse reclame-waakhond heeft online betaaldienstverlener Klarna op de vingers getikt vanwege een zogezegd ‘onverantwoordelijke’ campagne in het afgelopen jaar.
05 januari 2021
De Snoozehaan is het jongste fabeldier van ASN Bank
De marketing-afdeling van ASN Bank heeft weer een nieuw dier bedacht voor reclame-uitingen, de Snoozehaan.
05 januari 2021
N26 start campagne ‘Big Banking Chat’ over persoonlijke geldzorgen
De mondiale uitbraak van corona brengt naast zorgen over de fysieke gezondheid ook serieuze zorgen mee over de financiële gezondheid. Op basis van onderzoek onder 10.
15 mei 2020
Nieuwe merkrichting ING krijgt motto ‘do your thing’
ING is het nieuwe jaar gestart met een nieuwe merkrichting, of desgewenst brand direction in jargon. De oranje bank maakt daarbij gebruik van het motto ‘do your thing’.
09 januari 2020
YouTube-serie ‘Push je Passi’ van Rabobank helpt jongeren met ondernemen
Via de YouTube-serie ‘Push je Passi’ spoort Rabobank jong talent aan om te starten met ondernemen. De bank werkt hiervoor samen met nederhop-platenlabel Top Notch.
06 mei 2019
ASN Bank introduceert in nieuwe commercial het PVC-paardje
ASN Bank zet zijn ‘Zo maakt geld gelukkig’ campagne voort met een nieuwe commercial waarin het PVC-paardje de hoofdrol speelt.
20 maart 2019
DNB-campagne ‘U beslist’ moet PSD2 meer bekend maken
Een nieuwe publiekscampagne genaamd ‘U beslist’ moet Nederlanders meer bekend maken met de nieuwe betaalrichtlijn PSD2.
12 maart 2019
Triodos Bank: minder vlees eten of minder douchen?
Tijd voor echte keuzes. Zo heet de nieuwe campagne van Triodos Bank, waarmee de bank mensen en organisaties bewust wil laten nadenken over keuzes uit het dagelijks leven.
21 december 2018
ABN AMRO en ASN Bank winnen vakprijs voor marketingcampagne
ABN AMRO en ASN Bank hebben een zogeheten Effie gewonnen, een vakprijs voor succesvolle marketingcampagnes. De campagne ‘Spaarverslimmers’ levert ABN AMRO een zilveren Effie op.
15 november 2018
ABN AMRO wint mondiale pr-prijs met campagne rond kaasboer
ABN AMRO heeft een zogeheten Sabre Award in de wacht gesleept, een mondiale prijs voor excellente pr-campagnes. De organisatie achter de awards moest kiezen uit meer dan 5.
29 oktober 2018
App Moneyou Go nu ook beschikbaar in Duitsland
Online financiële dienstverlener Moneyou breidt uit over de grens en introduceert de Moneyou Go app in Duitsland.
12 september 2018
NVB: Kwaliteit onderzoek Eerlijke Bankwijzer niet verbeterd
De Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) geeft aan dat de kwaliteit van de resultaten van de Eerlijke Bankwijzer (EBW) de afgelopen jaren niet is verbeterd.
11 september 2018
ABN AMRO start nieuwe campagne rond duurzaam ondernemen
ABN AMRO is een nieuwe reclamecampagne gestart onder het motto ‘Winst op alle fronten’. Met de campagne slaat ABN AMRO ook duidelijk de route naar duurzaamheid in.
15 augustus 2018
ASN Bank wint prijs voor beste marketing- communicatiecampagne
ASN Bank heeft een gouden Esprix gewonnen, een prijs die jaarlijks wordt uitgereikt voor de beste marketingcommunicatiecampagne.
04 juni 2018
ASN Bank breidt stal uit
In zijn reclame-uitingen maakt ASN Bank vaak gebruik van dieren om bepaalde boodschappen naar voren te brengen. Zo maakte de bank al gebruik van het Gewoontedier en de Eendagsvlieg.
17 mei 2018
BlackRock wint Financial Team Time Trial
Online beleggersbank BinckBank is sinds dit jaar sponsor van de BinckBank Tour - de voormalige Enecotour - en luisterde dat afgelopen week op met een ploegentijdrit voor iedereen die werkzaam is in d
18 augustus 2017
Financiële sector blinkt uit in e-mailmarketing
Banken en andere financiële dienstverleners doen het goed als het aankomt op e-mailmarketing.
15 maart 2017
‘Let op! Geld lenen kost geld’ werkt onvoldoende
In 2009 is de waarschuwing ‘Let op! Geld lenen kost geld’ verplicht gesteld voor alle reclames over krediet.
12 december 2016
BLG: Vaak onbekend of hypotheekrente kan meeverhuizen
Nederlandse huizenbezitters weten vaak niet of hun hypotheekrente kan worden meegenomen naar een volgende woning. Dat stelt BLG Wonen op basis van onderzoek van GfK in opdracht van BLG Wonen.
26 september 2016
Rabobank: Bedank de vrijwilligers van sportverenigingen
Rabobank lanceert haar Olympische campagne ‘Het aandeel van’.
12 april 2016
ING en 538 op zoek naar leukste amateurclub van NL
ING gaat samen met Radio 538 dj’s Coen & Sander op zoek naar de De Leukste Amateurclub van Nederland om zo het belang en de positieve kanten van het amateurvoetbal in Nederland te benadrukken.
08 oktober 2015
ABN AMRO wint Beste Social Media Award 2015
ABN AMRO heeft met haar Huizenpromoter campagne een award gewonnen tijdens de uitreiking van De Beste Social Media Awards in Amsterdam.
15 juni 2015
Rabobank zet klantverhalen in voor communicatie
Onder het motto ‘een aandeel in elkaar’ ging vorige week de nieuwe tv commercial van de Rabobank van start. Deze keer gaat de commercial over woonwensen.
26 mei 2015
Huizenpromoter ABN AMRO wint Esprix Award
De Huizenpromoter van ABN AMRO is tijdens de Esprix Awards in Amsterdam in de prijzen gevallen.
28 april 2015
AFM doet onderzoek naar Let op! Geld lenen kost geld
De Autoriteit Financiële Markten (AFM) doet onderzoek naar de kredietwaarschuwing ‘Let op! Geld lenen kost geld’.
19 februari 2015
ING sluit partnership met Schiphol voor campagne
Een partnership met Schiphol is de basis voor de nieuwe campagne van ING waarmee ze haar nieuwe wereldwijde positionering onder de aandacht wil brengen.
12 januari 2015
Nieuwe campagne Triodos breekt oude denkbeelden
Vandaag lanceert Triodos Bank haar nieuwe campagne als vervolg op haar eerdere succesvolle campagnes ‘Klein. Het Nieuw groot’ (juli 2012) en ‘Groei is meer dan een cijfer’ (december 2013).
01 december 2014
Betaalvereniging Nederland ondersteunt Alert Online
Betaalvereniging Nederland zet onder meer bewustwordingscampagnes in om de veiligheid van betalen te verbeteren. De recente massa-mediale campagne “Hang op. Klik weg. Bel uw bank.
03 november 2014
Van Lanschot lanceert Vermogensregie nieuwe stijl
Van Lanschot presenteert Vermogensregie nieuwe stijl: een innovatief concept voor Private Banking klanten waarmee wordt ingespeeld op de stijgende behoefte van klanten aan ondersteuning bij de opbouw
15 oktober 2014
Hummels: Campagnes Eerlijke Bankwijzer ineffectief
Hoe eerlijk en effectief is die Eerlijke Bankwijzer? Volgens bedrijfsethicus Harry Hummels heeft de Bankwijzer alle schijn van een marketinginstrument voor de organisaties achter de Bankwijzer en is
22 september 2014
1
2
3